Werken in Customer Service bij Telenet

Welkom bij Telenet!

Bij Customer Service reik je onze klanten duurzame antwoorden aan. Thuis op je pantoffels of op kantoor, en via chat, telefoon, sociale media of mail. Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat steek je meteen op zak.

Klaar om aan de slag te gaan bij Telenet?

We halen alles uit de kast om jou te verwelkomen. Maar ook na je onboarding blijven we erover waken dat je je goed voelt bij ons, met thuiswerkopties, wellbeing-initiatieven, veel autonomie, en ga zo maar door. 

Dit hebben we jou te bieden
  • Een vast contract van bij je start.
  • Gevarieerde taken op diverse kanalen.
  • Interne opleidingen die je vertrouwen boosten.
Daarom ben jij een match voor ons
  • Tevreden klanten staan bij jou op nummer 1. 
  • Je krijgt het verkocht, zelfs al werk je van thuis.
  • Commercieel en menselijk: volgens jou gaat dat prima samen.
Om even bij stil te staan
  • Je beantwoordt elke vraag alsof je ze voor het eerst hoort. Geduldig, dus. 
  • Geen twee dagen zijn gelijk. Je past je moeiteloos aan.
  • Je zet je schouders onder de teamresultaten.

Openstaan voor uitdagingen en dingen willen en kunnen: die houding brengt je hier echt ver.

Jolie en Wim

Solliciteren bij Telenet? Komt voor mekaar!

Stap 1

Je reageert op een vacature door je cv en eventueel je motivatiebrief in te sturen. Al dan niet met een strik errond. 

Stap 2

Een van onze recruiters belt je op voor een eerste screening. Vuur gerust jouw vragen af. 

Stap 3

Tijd voor een online oefening, waarin we je competenties uitgebreid tegen het licht houden. 

Stap 4

Je hebt een babbel met de recruiter. Voor bepaalde functies sluit de hiring manager mee aan. 

Stap 5

Tot slot heb je een gesprek met de manager, waarna we je een voorstel doen. Voor sommige functies breng je een bezoek aan de vloer. 

Interessant voor jou

Zowel B2B als B2C

Bij Customer Service hebben we zowel B2B- als B2C-functies. Elke dag nieuwe mensen helpen, of het vertrouwde gezicht van een vaste klant worden: het kan allemaal.

Generiek of gespecialiseerd

Van algemene vragen beantwoorden tot je tanden zetten in technische problemen: ons team van Customer Service biedt ruimte aan beide soorten profielen, die zonder uitzondering eersteklas assistentie bieden.

Tal van kanalen

Je weet hoe onze klanten optimaal genieten van online klantenmeetings of van videobellen met de bomma, en je fikst hun problemen. Je staat hen bij via calls, mails, chat of socialemedia – vlot, vriendelijk en met een vleugje humor.

We blijven investeren … in jou!

Bij Customer Service krijg je een competitief brutoloon, aangevuld met een heleboel extralegale voordelen. Denk aan maaltijdcheques (lekker handig), een hospitalisatieverzekering die je kunt uitbreiden naar het volledige gezin, een telefoonabonnement, een smartphone en korting op onze Telenet-producten. Je kunt flexibel werken, thuis (tot drie dagen per week, met een extra onkostenvergoeding) of op een van onze open en gezellige coworking spaces. Bovendien investeren we in opleidingen – in jóu, dus!

Gezocht: collega’s die ’t voor mekaar krijgen

Zin om mee dingen te doen bewegen?
Heb je nog vragen?
Onze recruiter Ine helpt je graag verder!