Zet je technische skills aan het werk in customer care

Medewerker technische klantendienst

Op de klantendienst bij Telenet kom je in een warm nest terecht. Even warm als de koffie die je ’s morgens afhaalt in onze coffee corner voor je aan de slag gaat. Je krijgt de ruimte om jezelf te zijn, te groeien en onze residentiële en kleine zakelijke klanten met je technische kennis vooruit te helpen. We willen de beste ervaring voor onze klanten en zeker ook voor jou. We zien je graag op kantoor, waar we er alles aan doen om work zo veel mogelijk als life te laten voelen. En direct een vast contract. Level up your career. Klaar voor a new quest?

Jouw challenges

Veel van de skills die je als techy person hebt, zijn perfect voor deze job. Je denkt en reageert snel en bent zo heel wat problemen voor. Je communiceert vlot met klanten via verschillende kanalen, maar da’s geen probleem, want je behoudt een duidelijke overview. Met je empathie en kennis bouw je snel een vertrouwensband, is je mission in no time complete en de klant meer dan tevreden.

Dit hebben we jou te bieden

Wij stomen je klaar, zodat jij kan groeien

Een warm team, groeimogelijkheden in alle richtingen en een goeie work-life balance maken deel uit van je job. Maar er is meer. Je krijgt bij je start een intensieve opleiding waarna je vol vertrouwen aan de slag kunt. Na drie maanden kun je zelfs tot 60% van thuis werken. En doorgroeien, dat kan bij Telenet altijd, in elke richting.

Solide salarispakket

Een solide salarispakket met heel wat extralegale voordelen. Eco- en maaltijdcheques, thuiswerkvergoeding, woon-werkvergoeding, hospitalisatieverzekering, pensioenfonds en korting op de Telenet-diensten.

Meer dan werken alleen

Een werkplek with a view in Sint-Truiden, zicht op de voetbalvelden van STVV of een werkplek op het hoofdkantoor in Mechelen. Je zult er ongetwijfeld meer doen dan werken alleen. De Coffee Corner, Juice Bar en restaurant met uitgebreide kaart of het padelveld … You name it.

Wie zoeken we? Mensen gepassioneerd door tech!

Onze contactcenters bevolken we liefst met gepassioneerde personen met een uitgesproken voorkeur voor tech. Je hebt goeie communicatieve skills – je babbelt makkelijk, duidelijk en menselijk -, laat de klanten zich meteen op hun gemak voelen en bent ook commercieel ingesteld.

Solliciteren bij Telenet? Komt voor mekaar!

Stap 1
Korte screening

We bellen je op voor een korte screening. Jij stelt jouw vragen, wij de onze. Zo doen we een eerste selectie.

Stap 2
Persoonlijkheidstest

Vervolgens bezorgen we je een persoonlijkheidstest en een proef waarbij we onder meer peilen naar je vermogen om logisch te redeneren.

Stap 3
Dieptegesprek

Er volgt een dieptegesprek van een uur en checken we je referentie(s).

Stap 4
Contract?

Afsluiten doen we met jouw krabbel onder een vast contract?

Gezocht

Gezocht

Collega’s die hun technische skills aan het werk zetten

Word tech advisor
Heb je nog vragen?

Onze recruiter Nathalie helpt je graag verder!