Webmail

Telenet-abonnement opzeggen?

Overweeg je om je abonnement te stoppen? Contacteer ons gratis op 0800 66 350. We vinden vast een gepaste oplossing zodat je snel weer in de juiste flow zit. We helpen je graag zodat je altijd en overal verbonden bent en gebruik blijft maken van het slimste wifi-systeem, de nieuwste technologie en het strafste netwerk van België.

 

Ook als je technische problemen hebt, zoeken we graag samen met jou naar een snelle en correcte oplossing. Want jij verdient als klant de beste service en hulp wanneer je die nodig hebt.

Zo zeg je je abonnement op

Wil je toch je abonnement stopzetten? Dat vinden we spijtig, maar we brengen dit voor jou binnen 2 werkdagen in orde.
Kies één van de volgende 4 opzegmogelijkheden.  

Telefonisch

  • Bel ons op 0800 66 350
    • NL: ma-vrij van 8u tot 20u, zaterdag van 9u tot 17u30
    • FR: ma-vrij van 8u tot 17u30, zaterdag van 9u tot 17u30

Contactformulier

Vul het contactformulier in om je diensten op te zeggen.

Easy Switch

Post

Stuur een opzegbrief naar Telenet Klantendienst, Liersesteenweg 4,
2800 Mechelen

Praktisch

Als je opzegt, zijn er een aantal praktische zaken waarmee je rekening moet houden. We zetten ze graag op een rij.
Ben je Telenet Business-klant? Dan vind je alle informatie terug op deze pagina.

Wat met mijn modem?
Wat met andere toestellen?
Je abonnement
Je aanrekening
Wat met mijn modem?
Wat met andere toestellen?
Je abonnement
Je aanrekening