Overweeg je om je abonnement te stoppen? Contacteer ons gratis op 0800 66 350. We vinden vast een gepaste oplossing zodat je snel weer in de juiste flow zit. We helpen je graag zodat je altijd en overal verbonden bent en gebruik blijft maken van het slimste wifi-systeem, de nieuwste technologie en het strafste netwerk van België.
Ook als je technische problemen hebt, zoeken we graag samen met jou naar een snelle en correcte oplossing. Want jij verdient als klant de beste service en hulp wanneer je die nodig hebt.
Wil je toch je abonnement stopzetten? Dat vinden we spijtig, maar we brengen dit voor jou binnen 2 werkdagen in orde.
Kies één van de volgende 4 opzegmogelijkheden.
Telefonisch
Contactformulier
Vul het contactformulier in om je diensten op te zeggen.
Easy Switch
Post
Stuur een opzegbrief naar Telenet Klantendienst, Liersesteenweg 4,
2800 Mechelen
Als je opzegt, zijn er een aantal praktische zaken waarmee je rekening moet houden. We zetten ze graag op een rij.
Ben je Telenet Business-klant? Dan vind je alle informatie terug op deze pagina.
Heb je één van onze recente modems (behalve type CH6643E) ? Dan lever je die, nadat je diensten hebt opgezegd. Print je verzendlabel uit en breng je modem naar een retourpunt in de buurt. Je kan ook terecht bij een Telenet-winkelpunt.
Opgelet! Je netwerkverdeler hoef je niet te verwijderen. Ook alle coaxkabels aan de netwerkverdeler laat je hangen.
Lever je je modem niet of te laat in? Dan rekenen we een eenmalige vergoeding, afhankelijk van het type modem. Zodra je je toestel dan binnenbrengt, krijg je het bedrag terug via je (eind)aanrekening.
CH7465LG-TN
CV8560E
CH8568LG
60
80
90
Tip: je vindt het type op de sticker van je modem
Digibox, Digicorder of TV-box?
Aan het einde van je Telenet TV-abonnement lever je je decoder in goede staat (samen met alle accessoires) in bij een retourpunt in je buurt. of een Telenet-winkelpunt.
Lever je je decoder niet of te laat in? Dan rekenen we de restwaarde aan. Zodra je je toestel dan binnenbrengt, krijg je het bedrag terug via je (eind)aanrekening.
Wifi-booster of wifi pod?
We vragen je om je toestellen binnen te brengen in een retourpunt in je buurt of een Telenet-winkelpunt. Ze moeten in goede staat en met eventuele accessoires zoals stroomkabel en adapter worden teruggebracht.
Kan je je toestellen niet inleveren voor we je volgende aanrekening opmaken? Dan rekenen we een vergoeding aan voor het toestel. Die bedraagt maximaal € 99 per Wifi-booster of € 105 per pod. Zodra je de toestellen inlevert (zonder schade), krijg je de vergoeding terug via je aanrekening.
Toestel gekocht via Telenet?
Heb je een bundel?
Heb je een ONE(up) of WIGO? En zeg je een onderdeel van je bundel op zoals je internet of je laatste mobiele abonnement? Dan vormen de overblijvende diensten geen bundel meer aan het voordelig tarief!
Heb je een Telenet e-mailadres?
Je kan je Telenet-mailadres nog gebruiken na de stopzetting van je internetabonnement. Alle details over je e-mailadres.
Zodra je je Telenet-abonnement opzegt, regelen we alles zo snel mogelijk binnen de 30 dagen. Ondertussen is het mogelijk dat je van ons nog een aanrekening krijgt.
Krijg je nog een maandelijkse aanrekening?
Zeg je kabel-tv op en betaal je jaarlijks?
Heb je een afbetalingsplan?
Hou er rekening mee dat je bij opzeg het volledige verschuldigde bedrag in 1 keer zal moeten betalen.