Webmail

Zalig hé, als alles vlot loopt?

Met Check & Smile kijken wij alles voor jou na. 

Een tiptop verbinding in huis?

Een tiptop verbinding in huis?

Jij en je abonnement, een match?

Jij en je abonnement, een match?

Veilig aan het surfen, op elk toestel?

Veilig aan het surfen, op elk toestel?

En ook klantenvoordelen, speciaal voor jou!

En ook klantenvoordelen, speciaal voor jou!

Wat checken we voor jou?

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Verbinding

Deze heb je

Abonnement

Deze heb je

Veilig surfen

Deze heb je

Klantvoordelen

Deze heb je

Verbinding

Deze heb je

Abonnement

Deze heb je

Veilig surfen

Deze heb je

Klantvoordelen

Deze heb je

We checken je netwerk

Een grondige check van het Telenet-netwerk en de verbinding bij jou thuis. Probleem gespot? Dan lossen we dat voor je op! Misschien heb je een nieuwe modem nodig, of komt een installateur even langs om alles na te kijken bij jou thuis.

Is je abonnement nog altijd dé match voor jou?

Past je abonnement nog bij je verbruik? We geven advies op maat zodat jij nog meer van je abonnement geniet.

Ga jij thuis veilig op ’t internet met al je toestellen?

Met Safesurf (gratis inbegrepen in ONE, All-Internet en Easy Internet) ben je beschermd tegen phishing. We checken of je Safesurf al activeerde en geven nog meer tips om je te beschermen tegen online gevaren zoals hacking.

Exclusieve kortingen, voor jou als klant!

Wist je al dat je het hele jaar korting geniet op straffe toestellen in onze webshop? Doe de check en ontdek onze verrassende deals!

Nog geen klant?

Ontdek welk abonnement bij jou past.

Wat onze klanten vinden

Ik wist niet dat ik een gratis datasimkaart kon aanvragen. Superhandig voor in de tablet. Nu kan onze zoon ook in de auto filmpjes kijken.

Sofie (36 jaar)

Hasselt

We mochten gratis een nieuwe modem ophalen. Ons internet thuis werkt nu veel beter én sneller.

Steven (29 jaar)

Muizen

Ik had nog nooit van Safesurf gehoord. Ik heb het meteen geactiveerd en ben nu beschermd tegen phishing. Handig met 2 tieners in huis die soms zonder nadenken op eender welke link klikken …

Karolien (45 jaar)

Kortrijk

Zo doe je de Check & Smile

Heb je onze app nog niet? Scan dan de QR-code om ze te downloaden. Of ga naar de App Store of de Google Play Store op je smartphone.

Heb je onze app nog niet? Download hem in de App Store of de Google Play Store op je smartphone.

Aanmelden doe je met je Telenet-login en -wachtwoord. 

Je persoonlijke Check & Smile staat voor je klaar op het startscherm van de app.

Veelgestelde vragen

Alleen de beheerder van je Telenet-abonnement kan de Check & Smile doen. Zie jij de Check & Smile niet? Dan ben je waarschijnlijk een gebruiker. 

 

Ben je toch zelf de beheerder en zie je het niet? Download dan even de laatste versie van de app en probeer opnieuw.

Met onze alles-in-één app heb je alles van Telenet binnen handbereik!

 

In enkele kliks check je je abonnement, je verbruik, je afspraken, … Je kan vanuit de app ook je facturen raadplegen én meteen betalen. Internetproblemen? Dan zie je meteen of er geplande werken zijn in je buurt.

 

Ontdek alles over de MyTelenet-app op onze hulppagina

Ja, om de Check & Smile te doen, heb je de MyTelenet-app nodig. Die kan je gratis downloaden via de App Store of de Play Store. Je persoonlijke Check & Smile staat klaar op het beginscherm van de app.

 

Goed om te weten: om de app te downloaden heb je internet én een recent besturingssysteem nodig (iOS 11 of Android 5 of nieuwer).  

 

Lukt het niet om de app te downloaden of te gebruiken? Contacteer ons dan en we helpen je op weg. 

Aanmelden in de app doe je met je Telenet-login en -wachtwoord. Als je dat een keer doet, blijf je aangemeld, ook als je de app sluit.

 

Wachtwoord of login vergeten? Lees wat je moet doen op onze hulppagina.

Nog vragen?

Wij helpen je graag!

Of lees meer op onze hulppagina.