Als Telenet-klant een login aanmaken is altijd een goed idee. Want daarmee meld je je aan op de Telenet-website en -apps zoals de Telenet-app, Telenet TV-app, Mijn Telenet, … Zo haal jij het beste uit je Telenet-ervaring.
Als je een login aanmaakt, moet je voor alle gebruikers een e-mailadres invullen. Die moeten allemaal bestaand én verschillend zijn.
Goed om te weten! Ben je aangemeld op Klantenservice of een tv-app? Dan surf je makkelijk van de ene naar de andere website zonder opnieuw aan te melden.
Er zijn verschillende gebruikersprofielen met elk hun eigen mogelijkheden. We zetten ze op een rijtje.
Als het Telenet-abonnement op jouw naam staat, dan ben jij de contracthouder. Jij blijft altijd gekoppeld aan het abonnement en kan alles doen wat een beheerder kan. De contracthouder kan je achteraf niet aanpassen.
Als beheerder van een abonnement pas je makkelijk je Telenet-diensten aan of kan je je aanrekeningen bekijken. Je kan ook voor je eigen verbruik en dat van je gezin meldingen instellen.
Om een gebruikerslogin te maken heb je een uitnodiging van de contracthouder of beheerder nodig.
Diensten besteld? Als nieuwe klant krijg je een e-mail om je login aan te maken. Je bent dan automatisch de contracthouder.
Vind je geen e-mail terug? Geen probleem.
Login aangemaakt?
Dan kan jij als contracthouder je gezinsleden uitnodigen om een eigen login te maken. Jij kiest wie je beheerder of gebruiker maakt. In een gezin kan het handig zijn dat de ouders beheerders zijn, en de kinderen gebruikers.
Registreer als contracthouder/beheerder je gezinsleden als gebruikers. Daarmee geef je ze toegang tot Telenet-apps en -websites, maar vermijd je dat ze je Telenet-diensten kunnen beheren, aanrekeningen bekijken en meer.