telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
MyTelenet
Taal
nl
nl
fr
Maak je keuze
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Internet
Deze heb je
Mobiel en vast
Deze heb je
Tv en entertainment
Deze heb je
Aanrekeningen
Deze heb je
Storingen
Deze heb je
Je gegevens aanpassen
Deze heb je
Internet
Deze heb je
Mobiel en vast
Deze heb je
Tv en entertainment
Deze heb je
Aanrekeningen
Deze heb je
Storingen
Deze heb je
Je gegevens aanpassen
Deze heb je
Internet
Je wifi
Een probleem met je wifi thuis of onderweg? Graag je wifi verbeteren of opnieuw instellen?
E-mail
Je e-mail instellen en gebruiken, een extra mailbox aanmaken of aanmelden op je Webmail?
Verbruik
Raadpleeg je internetverbruik. Kan je onbeperkt surfen en hoe bestel je extra volume?
Storingen
Werkt je internetverbinding niet meer of heb je slechte wifi? We lossen het samen op.
Modem en andere toestellen
Alles over de installatie en werking van je modem en andere wifi-toestellen.
Installatie
Hoe je diensten installeren en wat voorzien als je gaat bouwen of verbouwen?
Meer over je internet
De snelheid van je internet meten. Surfen onderweg en in het buitenland.
Veilig surfen
Hoe veilig surfen? Wat met verdachte e-mails en hoe je ertegen beschermen.
Mobiel en vast
Mobiel verbruik
Tips om je verbruik binnen de perken te houden. Je verbruik nakijken of verbruiksmeldingen instellen.
Mobiel instellen en gebruiken
Je gsm of voicemail instellen, oproepen blokkeren?
Simkaart en toestel
Nieuwe simkaart nodig of hoe je mobiel toestel instellen. Gsm verloren of gestolen?
Storingen
Geen kiestoon, of kun je niet gebeld worden? Dat is vervelend. We lossen het samen op.
In het buitenland
Alles over bellen, sms’en of surfen in het buitenland. Kosten vermijden?
Installatie
Hoe je diensten installeren?
Vaste lijn
Welke telefoonopties kan je instellen en gebruiken op je vaste lijn?
Tv en entertainment
Kijken via decoder of kaartje
Installeer en ontdek alles over Telenet TV, van je afstandsbediening tot je tv-menu.
Kijken via app of website
Ontdek hoe je tv kijkt via onze app of website.
Storingen
Slecht beeld, geen geluid of foutmelding? Zo los je ’t op!
Entertainment
Alles over Streamz, Netflix, Play Sports, giftcards of je bestelling via Streaming.
Telenet TV installeren
Alles wat je moet weten om je decoder (opnieuw) te installeren.
Zenders
Welke zenders kan je kijken? Hoe pas je de volgorde aan of blokkeer zenders?
Aanrekeningen
Bekijken en betalen
Bekijk en betaal je aanrekening of regel makkelijk een domiciliëring.
Je aanrekening uitgelegd
Wat staat er allemaal op je aanrekening? Is er iets onduidelijk?
Aanpassen
E-mailadres of rekeningnummer aanpassen? Of een domiciliëring aanvragen?
Iets mis?
Is je aanrekening hoger van verwacht? Of ga je niet akkoord?
Te laat betaald
Breng je betaling meteen in orde om een herinneringskost te vermijden.
Sociaal aanbod
Wie kan van het sociaal internetaanbod genieten en hoe vraag je dat aan? Of geniet je van sociaal tarief?
Storingen
Werken of storing?
Geplande werken of onverwachte storing in je buurt?
Internet
Je wifi gaat traag of je internet werkt niet zoals het hoort.
Digitale tv
Je kijkervaring is verstoord of je tv-app heeft het moeilijk.
Mobiel en vast
Ondervind je problemen met bellen, sms’en of mobiel surfen?
Apps
Doen je apps van Telenet niet wat ze moeten doen?
Je gegevens aanpassen
Je abonnement
Graag weten welk abonnement je hebt, je abonnement aanpassen of opzeggen?
Login en wachtwoord
Je wachtwoord vergeten of aanpassen? Dat kan! Lees hoe je je profiel beheert.
Je klantgegevens
Wil je graag je persoonlijke gegevens aanpassen? Wat betekent GDPR voor jou?
Rekeningnummer of betaalwijze
Verander je van rekeningnummer? Of betaal je liever op een andere manier? Geef het aan ons door in Mijn Telenet.
Verhuis of overname
Ga je verhuizen? Regel het snel! Je abonnement op een andere naam zetten? Dat kan via een overname.
Verandert er iets? Wij veranderen mee!
Verhuizen of verbouwen
Er liep iets mis
Verhuizen of verbouwen
Je gezin verandert
Er liep iets mis
Je gezin verandert
Naar het buitenland
Er liep iets mis
Naar het buitenland
Voordelen als klant
Er liep iets mis
Voordelen als klant
Contact
Chat via WhatsApp
Er liep iets mis
Chat via WhatsApp
Bel ons op 015 66 66 66
Er liep iets mis
Bel ons op 015 66 66 66
Ben je een zakelijke klant?
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
firefox
Edge
Chrome
Ok, begrepen
Meer info