nl

Een vraag over je aanrekening?

Soms is je aanrekening plots hoger of lager dan verwacht. En misschien weet je zelf niet waarom. Onder Betaling in MyTelenet zie je in één oogopslag de extra kosten en kortingen per aanrekening. Film gehuurd, betalende sms gestuurd of bijvoorbeeld een 0900-nummer gebeld? Jouw aanrekening kent vanaf nu geen geheimen meer. 

Meer details over...

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Je eerste aanrekening

Deze heb je

Abonnement aangepast

Deze heb je

Extra kosten

Deze heb je

Korting nog actief

Deze heb je

Je eerste aanrekening

Deze heb je

Abonnement aangepast

Deze heb je

Extra kosten

Deze heb je

Korting nog actief

Deze heb je

Je eerste aanrekening

Nieuwe Telenet-klant? Dan is het mogelijk dat je je eerste aanrekening betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is normaal want je betaalt vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Op je aanrekening zie je ...    

  • de periode van je installatie tot de dag dat je aanrekening wordt opgemaakt
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.

Vanaf je volgende aanrekening word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.

Eerste ONE-aanrekening?

Ben je overgestapt naar een ONE of ONEup? Lees meer over je eerste ONE-aanrekening

Onlangs je abonnement aangepast?

Heb je net je abonnement aangepast (bv. je stapte over van WIGO naar ONE(up))? Dan zie je op je digitale aanrekening dat je ...

  • je vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap
  • je nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap

Dienst/optie toegevoegd?

Heb je net een dienst toegevoegd (bv. je koos voor Telenet TV iconic) of een optie geactiveerd (bv. Internationaal bellen bij je ONEup)? Dan zie je op je eerstvolgende aanrekening ...

  • de periode van je activering tot de dag van je aanrekening
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand

Extra verbruik

Misschien heb je meer verbruikt dan verwacht? Dan kan verschillende redenen hebben:

  • Je hebt een film of serie besteld via de TV-theek.
  • Je hebt sms'en naar speciale nummers verstuurd of ontvangen (bv. sms-parkeren, sms-busticket of stemmen via sms).
  • Je hebt internationale gesprekken gehad.
  • Je hebt extra mobiel verbruik (bv. je hebt veel video's gestreamd).
  • Roaming buiten de EU-zone.

Wil je je mobiele verbruik onder controle te houden? Lees alle tips!

Eenmalige kosten

Soms is je aanrekening hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Bijvoorbeeld door installatiekosten.

Mogelijk is één van je kortingen niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd (bv. een gratis periode Streamz).

Lees meer over persoonsgebonden voordelen: