Wat staat er op je aanrekening? Hoe zit het met extra verbruik?
Veelgestelde vragen
Digitale aanrekening
Ontdek alle voordelen van de digitale aanrekening. Via Mijn Telenet bekijk je je aanrekeningen en kan je ze ook beheren. Je past er bijvoorbeeld makkelijk het e-mailadres aan waarop je je aanrekening ontvangt.
Je ONE-aanrekening
Stap je over naar een ONE-abonnement? Dan ziet je eerste aanrekening, na de overstap, er iets anders uit.
Aanrekening onduidelijk?
Is je aanrekening hoger dan verwacht? In de video in dit artikel overlopen we de meestvoorkomende redenen. Probeer toch tijdig te betalen! Onterechte kosten brengen we erna in mindering.
Verschil tussen aanrekening en factuur?
Een aanrekening is een betalingsdocument voor particuliere klanten met bedragen inclusief btw.
Details van je gesprekken
Op je aanrekening vind je alle details van je oproepen, zowel voor vast als mobiel.
Diensten van derden
Diensten van derden zijn diensten van andere partijen die je via Telenet betaalt. Ze staan apart op je aanrekening.
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn