telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
U bent hier:
Hulp
Storingen
Werken of storing?
Taal
nl
nl
fr
Werken of storing?
Geplande werken of onverwachte storing in je buurt?
Veelgestelde vragen
MyTelenet
Geplande werken in je buurt
Nog altijd geen diensten na werken? Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerlines en decoder uit het stopcontact. Steek ze in deze volgorde opnieuw in.
Waarom werkt mijn internet, vaste lijn of tv niet?
Check de mogelijkse oorzaken of bekijk het in MyTelenet of in de MyTelenet-app.
Wettelijke compensatie na dienstonderbreking
Je hebt recht op een wettelijke compensatie als er een storing is op het netwerk en je diensten langer dan 8 uur onderbroken zijn. Bekijk wat de voorwaarden zijn.
Zoek je iets anders?
Ben je een zakelijke klant?
Onze community kan helpen!
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
firefox
Edge
Chrome
Ok, begrepen
Meer info