nl

Je pin- en pukcode

Ben je je pin- of pukcode kwijt? Ontdek hoe je je pin- en pukcode ontvangt of wat je kan doen als je ze bent vergeten.

Hoe ontvang je je pin- en pukcode?

Mail

Je krijgt een mail als je de simkaart online activeerde. Ook als je voor eSIM koos, krijg je een e-mail met deze gegevens.

Post

Je krijgt een brief als je je simkaart activeerde door ons het contract per post terug te sturen.

Sms

Je krijgt een sms als je de simkaart of eSIM activeerde door de overstap van een andere provider naar Telenet met behoud van je nummer.

Pincode vergeten?

Maak je geen zorgen. Kijk in MyTelenet bij Je simkaarten. Daar vind je de pincode. Hou er wel rekening mee dat dat de originele pincode is. Als je je pincode ooit veranderde, staat die daar dus niet. 

Goed om te weten

Ruilde je je fysieke simkaart in voor een eSIM? In dat geval zie je zowel je oude als je nieuwe pin- en pukcode. Zodra je omruiling voltooid is, verschijnen de gegevens van je nieuwe eSIM.

Hoe je pincode veranderen?

Stel een nieuwe pincode in door de volgende stappen te volgen.

  • Geef 3 keer een verkeerde pincode in op je toestel.
  • Je toestel vraagt nu de pukcode. Die code vind je terug bij Je simkaarten. Geef de 8 cijfers in.
  • Volg de stappen op je toestel om een nieuwe pincode in te stellen.