Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
KLANTEN
EERST
 
 
 
 

In alles wat wij doen streven wij naar het beste voor onze klanten. Dankzij innovatieve producten en kwaliteitsvolle diensten willen we een antwoord bieden en de verwachtingen van onze klanten invullen door hen de beste ervaringen te bieden: toegang tot een supersnel netwerk met grote datavolumes, toegang tot kwaliteitsvolle entertainmentprogramma’s voor consumenten, en toegang tot performante, veilige businessoplossingen voor bedrijven.

 
 

Onvergetelijke klantervaringen

Wij staan erop onze klanten innovatieve producten en kwaliteitsvolle diensten aan te bieden. Wij zijn dagelijks in contact met onze klanten, op het werk of thuis, en we zorgen ervoor dat ze ten volle van het leven kunnen genieten. Zonder zich zorgen te maken over de technologie-infrastructuur of de netwerkverbinding. Onze klanten een optimale digitale beleving bezorgen, dat is onze prioriteit.

 
 

De Digitale Versnelling van Telenet Business

 

Met het 'Digitale Versnelling’-programma, toont het Telenet Business departement zijn ambitie om de adoptie van digitale technologietoepassingen door kleine en middelgrote ondernemers te versnellen.  Wij bieden hen gratis consultancy over emailmarketing, het gebruik van sociale media, e-commerce en online beveiliging. Door lokale ondernemers een boost te geven in het digitale tijdperk, helpen wij hen in de ontwikkeling en groei van hun bedrijf.    

 
 
 

Kwalitatieve dienstverlening

Wij willen zo dicht mogelijk bij onze klanten staan en hen actief begeleiden naar de best mogelijke ervaring in de digitale wereld. Wij bieden onze klanten een hartelijke en kwaliteitsvolle dienstverlening aan, beantwoorden via verschillende kanalen -  telefoon, internet, email en sociale media -  hun vragen en bezorgen hen extra productinformatie en handige tips & tricks om het beste uit onze producten en diensten te halen. Via onze sociale mediakanalen gaan wij écht de dialoog aan met onze klanten en via ons breed netwerk van Telenet en BASE-shops, verspreid over het hele land, zijn wij letterlijk dicht bij onze klanten en bieden wij hen best-in-class advies.

 
 
 
 
 
 

Een klantenrelatie die steunt op vertrouwen

Wij bouwen een langdurige relatie met onze klanten, steunend op open en transparante communicatie.

Transparent prijsbeleid


We streven ernaar om op onze website of in promotiefolders of advertenties de prijs en andere bijkomende kosten steeds op een transparante manier weer te geven. We trachten steeds op een zo duidelijk mogelijke manier te communiceren over de eenmalige kosten voor activering of installatie. Een overzichtelijke factuur die alle details duidelijk weergeeft vinden we ook niet meer dan correct. Meer info vind je op de respectievelijke consumentenwebsites: Telenet/BASE.

Privacybeleid

We hechten ook veel belang aan de privacy van onze klanten. We willen hen zo goed mogelijk informeren over wat er met hun gegevens juist gebeurt. En we geven hen zelf zo veel mogelijk controle. Onze geüpdatete privacy beleid vind je op de respectievelijke consumentenwebsites: Telenet/BASE.

Responsible disclosure policy

Bij Telenet vinden we de veiligheid van onze systemen en gegevens zeer belangrijk. Ondanks onze maatregelen om onze beveiliging te optimaliseren, kan het gebeuren dat er toch iets door de mazen van het net glipt. Mocht een klant een beveiligingsprobleem ontdekken, dan bieden we hem de mogelijkheid om ons dit te melden op een verantwoorde manier. Wij werken graag samen om onze systemen beter te maken en onze klanten nog beter te beschermen.

 

Je kan ons contacteren via dit formulier. Alle voorwaarden vind je terug in onze Responsible Disclosure Policy.  

 

Gebruik de Responsible Disclosure Policy niet voor vragen over...

  • je wachtwoord, pincodes, nummerblokkering...
  • virussen, phishing, spam, fraude of ongewenste oproepen
  • de werking van onze diensten of je aanrekening

Daarvoor kun je bij de klantendienst terecht via deze link

.