Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

ONZE
MEDEWERKERS

 
 
 
 

Geel bloed stroomt door de aderen van onze medewerkers; ze zijn enthousiast, volhardend, geëngageerd en ze hebben een enorme wil om er samen voor te gaan. Dit voel je wanneer je in contact komt met Telenet of wanneer je onze kantoren binnenwandelt: de positieve sfeer is aanstekelijk!
Ons motto? Hoe groter jouw glimlach, hoe blijer wij zijn. 

 
 

Aanstekelijk enthousiasme

Telenet bruist van positieve energie. Vol passie staan onze medewerkers elke dag klaar om onze klanten te helpen en hen de eindeloze mogelijkheden van de digitale maatschappij te laten ontdekken. Wat ons drijft zijn onze passie, ons leiderschap, ons klantgericht denken, onze verantwoordelijkheidszin en onze nauwe samenwerking.

 
 

Rekrutering: Wij zijn op zoek naar Verschilmakers

Als groot bedrijf dat steeds in beweging is, is Telenet voortdurend op zoek naar nieuw talent. Iedereen is welkom: wij zijn op zoek naar mensen met een brede waaier aan vaardigheden en professionele ervaringen. Telenet is ervan overtuigd dat meer diversiteit in de organisatie tot meer creativiteit, een sterkere dienstverlening en betere bedrijfsresultaten leidt.

Interesse om bij Telenet te komen werken?

Ontdek onze jobsite.

 
 
 
 
 
 

Talentontwikkeling

In deze snel veranderende tijden is voortdurende ontwikkeling en ontplooiing erg belangrijk. Daarom voeren wij een beleid dat talentontwikkeling en maximale betrokkenheid van onze werknemers aanmoedigt.

 
 
 
 

Ontwikkeling in eigen handen


Wij moedigen onze werknemers aan om zelf hun ontwikkelingstraject in handen te nemen en verder te kijken dan de traditionele opleidingen. Daarbij hanteren we het 70-20-10 model:
 

  • 70% leren door te werken;
  • 20% leren door coaching en feedback;
  • 10% leren via formele trainingen en cursussen.

Young Graduate Programma


Het Young Graduate programma is een 2 jaar durend trainingsprogramma voor pas afgestudeerde masterstudenten. Tijdens deze periode volgen ze gerichte trainingen rond innovatie, leiderschap en klantgerichtheid. Via pitch- en presentatiesessies krijgen ze de kans hun competenties en skills voor te stellen aan het Senior Leadership Team.

 
 
 

Welzijn op het werk

Het welzijn van onze medewerkers staat centraal in ons arbeidsbeleid dat we opstellen in nauw overleg met de sociale partners. Veiligheid, welzijn en het milieu maken integraal deel uit van onze algemene bedrijfspolitiek.

 

In tijden van verandering moeten wij nog meer investeren in het bouwen van een toekomstbestendige, flexibele organisatie met nieuwe manieren van werken, nieuwe bedrijfsmodellen en medewerkers die de cultuur van verandering actief omarmen. Telenet zet daarom volop in op het ’Nieuwe Werken’ dat onze medewerkers toelaat om op nieuwe en slimmere manieren samen te werken.    
 

Via training en persoonlijke begeleiding sensibiliseren en activeren wij onze medewerkers rond welzijn en de psychosociale aspecten van het werk.
 

Tot slot promoten wij gelijke kansen en diversiteit en veroordelen elke vorm van discriminatie

Het nieuwe werken


De recente overnames van BASE Company en SFR Belux zijn belangrijke nieuwe mijlpalen in ons proces van transformatie en groei. Ons personeelsbestand is de laatste jaren enorm gegroeid, met meer en grotere teams, verpreid over verschillende kantoren. Daarom moeten we nog meer investeren in het bouwen van een toekomstbestendige, flexibele organisatie met nieuwe manieren van werken, nieuwe bedrijfsmodellen en een gemeenschap van medewerkers die de cultuur van verandering met open armen verwelkomt. Telenet zet daarom volop in op ‘het nieuwe werken’. Het WOW-programma laat onze medewerkers op nieuwe en slimmere manieren (samen)werken. Activiteitsgebonden werkplekken en de roll-out van de Microsoft Office 365 suite die digitaal samenwerken bevordert, creëren samen de optimale flow. 

Diversiteit en gelijke kansen


We werken actief aan meer diversiteit zodat onze organisatie een goede weerspiegeling vormt van de brede maatschappij en ons klantenbestand. We geven extra aandacht aan de aanwerving en het doorstromen van vrouwen: meer dan 36% van onze medewerkers is een vrouw. We hebben ook een sterke vrouwelijke vertegenwoordiging in ons Senior Management (45%) en in onze Raad van Bestuur (3 vrouwen).

Welzijn


We sensibiliseren en activeren onze medewerkers rond welzijn en de psychosociale aspecten van het werk. Zo geven we bijvoorbeeld trainingen rond stress- en conflictmanagement, mindfulness, probleemoplossend denken, relationele intelligentie,… Indien nodig verwijzen we medewerkers individueel door voor een persoonlijke begeleiding.