Bij Procurement & Supply Chain creëren we een inspirerend ecosysteem van medewerkers en partners, en optimaliseren we continu de balans tussen ‘people’, ‘planet’ en ‘profit’. Van triple P naar … triple check! Zo waken we er bij Telenet over dat we onze klanten op élk vlak duurzame producten kunnen aanbieden en dragen we ons steentje bij tot een betere levenskwaliteit – opnieuw op elk vlak.
Onze Heilige Drievuldigheid? Da’s die van service, kwaliteit en kost. We bewaken al die elementen om klanten, medewerkers en partners tevreden te houden. We blijven de status quo uitdagen en dragen ecologische, sociale en economische duurzaamheid hoog in het vaandel. En we zetten onze schouders onder een fijne werksfeer, werkmiddelen die jou het leven makkelijk maken, groei en opleiding, en welverdiende, personaliseerbare voordelen. Denk onder meer aan een groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques of een dagvergoeding. We leggen je graag in de watten.
We halen alles uit de kast om jou te verwelkomen. Maar ook na je onboarding blijven we erover waken dat je je goed voelt bij ons, met thuiswerkopties, wellbeing-initiatieven, veel autonomie, en ga zo maar door.
De samenwerking met leveranciers coördineren, contracten beheren … Als Procurement Administrator leid je het aankoopproces in goeie banen en bied je ondersteuning op operationeel, technisch én administratief vlak.
Als Team Manager hou je Messi-gewijs verschillende ballen tegelijk in de lucht. Je stuurt je team operationeel aan, kijkt waar we onze processen en werkwijze nog kunnen verbeteren en slaat de brug tussen je mensen, onze leveranciers en onze stakeholders.
Je reageert op een vacature door je cv en motivatiebrief in te sturen. Al dan niet met een bestelbon erbij.
Tijd voor een babbel met de hiring manager en een recruiter. De job, het team, onze verwachtingen en de jouwe: alles komt aan bod.
Eventueel plannen we nog een tweede gesprek in met de hiring manager om absoluut zeker te zijn dat de neuzen in dezelfde richting staan.