Webmail

De nieuwe Outlook op al uw toestellen?
Zo eenvoudig.

27 mei 2022 - 5 min

Microsoft bracht onlangs een versie uit van de Outlook mail- en agendasoftware voor iPhone en iPad, en Android smartphone en tablet. 4 redenen waarom u zou overschakelen.

 

Al uw accounts op één plaats

Al uw mails voortaan in één centrale Inbox. Voeg verschillende e-mail accounts toe: CloudOffice, Exchange, Outlook.com, Yahoo, Google, iCloud. Ga naar Instellingen > accountinstellingen > +voeg account toe.

Download hier Outlook voor iPhone en iPad, en Android smartphone en tablet.

Outlook sorteert de mail

Uw inbox bevat voortaan twee tabbladen. In Prioriteit komen de belangrijke mails binnen, in Overige de rest. Staat er een mail in het verkeerde tabblad? Klik op Opties (de drie puntjes in de balk boven- of onderaan) en kies Verplaatsen naar prioriteiten inbox.

 

De sortering leert bij op basis van uw interactie met de mail. Wil u liever zelf uw mails sorteren, schakel via Instellingen > Prioriteiten Inbox deze optie uit. Via snelle filters sorteert u op gelezen/ongelezen of gemarkeerd. Meerdere mails selecteert u door lang te drukken op één mail.

Personaliseer swipe-opties

Door in de lijst met uw mails naar links of rechts te vegen, archiveert u de mail of plant u ze in om later opnieuw te verschijnen.

 

Wat er moet gebeuren bij links of rechts schuiven, definieert u via Instellingen > veeg-opties. Kies vb. archiveren, plannen of markeren.

Kalender, bestanden en personen meteen bij de hand

  • Kalender: afspraken maken wordt veel eenvoudiger. Klik bij het schrijven van uw mail op het agenda-icoon en selecteer de uren waarop u beschikbaar bent.
  • Bestanden: koppel uw Outlook app aan uw OneDrive for Business, Google Drive, OneDrive, iCloud of Dropbox. Bij het opstellen van een mail voegt u zo een bestand toe van het eigen toestel en uit de cloud. Ontvangen bestanden bewaart u op uw toestel of in de cloud.
  • Personen: per persoon ziet u de mails, vergaderingen en uitgewisselde bestanden.

Nog professioneler? Nog beter geïntegreerd?

CloudOffice, de Office en e-mailoplossing voor zelfstandigen van Telenet Business, laat u toe om eenvoudig met uw collega’s of leveranciers te communiceren. Een professionele e-mail gekoppeld aan uw domeinnaam, 1 TB online opslagruimte voor uw bestanden of facturen en Office-programma’s zoals Word en Excel voor uw dagdagelijkse bedrijfsvoering. Allemaal in één pakket op uw maat bij CloudOffice.

Uw Telenet-mailadres op al uw toestellen?

Maak gebruik van Telenet IMAP-mail.

Nog meer inspiratie

Artikel

Cloud voor bedrijven: waarom is het zo aantrekkelijk?
De cloud is al lang geen modetrend meer, maar tilt de werking van jouw bedrijf naar een hoger niveau. Wat is het precies, en wat zijn de voordelen?

Artikel

CRM-systeem: de geheime kracht achter efficiënt klantbeheer
Een CRM-systeem is een strategische oplossing om je relaties met (potentiële) klanten beter te beheren. Je kan alle relevante info op één centrale plek bewaren.

Artikel

Vlot online samenwerken via Microsoft Teams en andere tools
Dankzij handige tools zoals Microsoft Teams kunnen collega’s vlot online samenwerken. Ook overleg met klanten verloopt eenvoudig digitaal. Lees onze inzichten.

Artikel

Tips Microsoft Word: 10 functies om efficiënter te werken
Wat kan je allemaal doen met Microsoft Word? Het witte blad is maar het topje van de ijsberg. Ontdek 10 tips voor Word: van automatisering tot een mooie opmaak.

Artikel

Waarom cloudopslag de way to go is
Staan jouw bedrijfsgegevens nog op een server? Voelt dat veilig? Ja? Think again! Het bewaren van data op eigen servers is namelijk niet zo veilig als je denkt. De overstap naar een virtuele server, zoals de cloud, is verstandig om verschillende redenen.

Artikel

5 tips bij de keuze van een CRM-oplossing
Een CRM-oplossing (Customer Relationship Management) kiezen als zelfstandige of KMO: da’s niet altijd makkelijk! We helpen je graag op weg met 5 nuttige tips!

Artikel

Deze apps houden je project binnen budget
Checken of het geplande budget en je werkuren overeenstemmen? Ontdek 6 tijdsregistratie-apps die inzicht geven in je tijdsbesteding.

Artikel

5 niet meer zo geheime Excel-tips | Telenet Business
Excel. Je kan er zo veel mooie dingen mee doen. Maar velen van ons kennen slechts een fractie van de kracht van dit rekenblad. Wij geven tips voor efficiënt werken met Excel!

Artikel

5 valkuilen van online factureren
Facturen. Stuur jij die nog op papier of doe je dat ondertussen al digitaal? Online factureren biedt tal van voordelen. Het is gemakkelijker én goedkoper. Maar wat zijn de meest voorkomende problemen? En hoe voorkom je ze?

Artikel

Van een volle naar een lege mailbox
Puilt je mailbox uit en wil je eens massaal wat mails verwijderen? Wij vertellen je hoe je dat het best aanpakt: in Outlook, Gmail, met Mailstrom ...

Artikel

De kracht van Office 365 met de service van Telenet
Ondernemers willen, waar dan ook, efficiënt kunnen werken. En precies daarom gingen we een partnership aan met Microsoft.

Artikel

6 tips voor de ideale digitale detox-vakantie
Steeds meer ondernemers kiezen voor een digitale detox tijdens hun vakantie. Even alles uitzetten om er daarna met nieuwe energie weer in te vliegen. Waarom en hoe je dat best doet, leggen wij je graag uit.

Artikel

Kies voor digitaal factureren
Facturen per post? Dat is niet meer van deze tijd... Steeds meer zelfstandigen krijgen en ontvangen liever digitale facturen. En terecht, want online factureren biedt heel wat voordelen.

Artikel

Tijd voor orde in je apps
Apps. Heb jij er ook veel meer dan je daadwerkelijk gebruikt? En staan ze een beetje georganiseerd of verdrink je er af en toe in?

Artikel

Telenet breidt marketingaanbod uit met Willow
Samen kan je meer dan alleen. Als je het goed doet tenminste. Dat geldt ook voor Telenet Business die blijft inzetten op duurzame relaties met mensen, bedrijven en organisaties.

Artikel

Hoe al je materiaal organiseren en inventariseren?
Je hebt zoveel technologie en werkmateriaal in je zaak. Hoe behoud je het overzicht? Hoe hou je bij wanneer de garantieperiode verloopt?

Artikel

Blijft uw project binnen budget?
Deze 5 slimme apps verzamelen automatisch data, bijvoorbeeld van al uw programma’s op al uw toestellen of van uw telefoontjes met klanten.

Artikel

7 slimme tips om efficiënter te werken én ondernemen
Als ondernemer wil je slim, snel en efficiënt werken om tijd én kosten te besparen. Tips nodig? Ontdek welke digitale tools digitale expert Stein niet meer kan missen.

Artikel

CRM-software: spek voor uw bek of niet?
Bij CRM draait alles, zoals de naam al laat vermoeden, rond het beheren van uw klantenrelaties. Zo levert CRM een schat aan informatie op...

Artikel

Doccle: Maak je administratie eenvoudiger
Met Doccle beheer je je documenten op één plek. En je deelt ze automatisch met je boekhouder. Zo wordt je administratie een stuk eenvoudiger!

Artikel

Hoe bel je extern via Microsoft Teams?
Wist je dat je met een uitbreiding van Microsoft Teams gewoon kan bellen met mensen buiten je organisatie? Naar een smartphone of een vaste lijn. Ontdek snel hoe!

Artikel

De nieuwe outlook op al uw toestellen
Microsoft bracht onlangs een versie uit van de Outlook mail- en agendasoftware voor iPhone en iPad, en Android smartphone en tablet...

Artikel

Efficiënter werken? Download de gratis checklist
Tijd winnen en productiever zijn als ondernemer? Download de gratis checklist van Telenet Business met handige tools en praktische tips & tricks.
Gratis Checklist: 7 tijdbesparende tips
Als ondernemer wil jij je vooral focussen op wat er écht toe doet: je klanten helpen. Helaas komt daar meer bij kijken dan je waarschijnlijk gehoopt had. Daarom helpen we jou met 7 tips om slimmer te werken (in plaats van harder). Laat jouw gegevens achter en download deze checklist gratis.