De meest persoonlijke helpdesk ooit

We doen er alles aan zodat jullie meer dan ooit blijven vooruitgaan. Daarom staan we voor je klaar, met de juiste hulp bij elke vraag. We helpen je graag verder via deze kanalen:

Liever langskomen?

Vind een Telenet-winkelpunt in jouw buurt.
Wist je dat je in een aantal Telenet-winkelpunten ook een afspraak kan maken? Zo hoef je nooit meer in de rij te staan. 

Of vind het antwoord op onze website

Veelgestelde vragen - Klantenservice

  • Waar vind ik mijn factuur?
  • Hoe kan ik mijn oude digibox of digicorder omruilen?
  • Hoe houd ik het mobiele verbruik van mijn zaak onder controle?
     

De antwoorden op deze en vele andere vragen vindt je terug bij onze online klantenservice.

Beheer je producten of diensten via Mijn Telenet

  • Bekijk je factuur
  • Raadpleeg je verbruik
  • Bestel een extra pakket of activeer snel een optie
  •  ...

Jouw onderneming verdient de beste hulp

Een menselijke aanpak met uiterst persoonlijke service, dat beloven we je

  • 24/7 technische ondersteuning
  • Eén telefoontje volstaat
  • Same day Repair: contacteer ons op volgende tijdstippen om gegarandeerd dezelfde dag nog een technieker te laten langskomen (en indien mogelijk zullen wij de herstelling die dag nog uitvoeren):
    • Van maandag tot vrijdag vóór 15u
    • Op zaterdag vóór 12u
  • Eén expert ontfermt zich over de situatie en volgt de vraag op van begin tot oplossing en laat pas los wanneer jij zegt dat het is opgelost