Webmail

Contacteer ons

Heb je een vraag? Één van onze experts volgt jouw vraag persoonlijk op van A tot Z.

Deze pagina is bedoeld voor zelfstandigen en kleine bedrijven.
Ben je een particuliere klant? Ga dan naar onze contactpagina bestemd voor particulieren.

Telenet Assistant
Vind snel zelf je antwoord

Op onze Klantenservice vind je alle veelgestelde vragen.

Stel je vraag

Chat met ons
Bel ons
Wij bellen jou
Chat met ons
Bel ons
Wij bellen jou

Chat met ons via WhatsApp of Messenger

Heb je een vraag voor Telenet Business? We helpen je ook graag via WhatsApp of Facebook Messenger.

Enkele voordelen op een rijtje...

• je (her)leest het antwoord op het moment dat voor jou het beste past.

• je ontvangt een leesbevestiging wanneer we je bericht geopend hebben.

• je kan foto's of filmpjes van jouw probleem doorsturen.

Bereikbaar op ma-vr: 8-22u - Weekend/feestdag: 9-17u30 (uitgezonderd 25/12 en 01/01).

We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk. 

Geen WhatsApp op dit toestel maar wel op je smartphone?

Scan deze QR-code en je start meteen een gesprek met één van onze experts.

Opgelet: Heb je een vraag over Digitale tools & website (Online Essentials, Microsoft 365, webhosting of domeinnamen)? Of wil je je abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Bel ons

Stel je vraag rechtsreeks aan één van onze experts.

Bel je vanuit het buitenland?
Contacteer ons dan via +32 15 33 22 66.

Waarover heb je een vraag?

Wil je klant worden, heb je hulp nodig bij een bestelling of wil je je abonnement graag laten aanpassen? Onze sales accounts luisteren graag naar je noden en zoeken samen met jou naar de beste oplossing voor jouw zaak.

Bel ons op:

0800 66 066

Openingsuren:
Ma-vrij: 8u - 20u

Of laat je opbellen
Laat je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk op.

 

Vraag een bezoek aan
Maak een afspraak met één van onze experts. Hij of zij gaat samen met jou op zoek naar de geschikte oplossing voor jouw zaak.

Bel ons op:

0800 68 000

en kies optie 2.

Openingsuren:
Ma-vrij: 8u - 18u

Of laat je opbellen
Via onze A-desk zie je live welke expert je het snelst kan helpen en vraag je in 1 klik om je binnen het uur op te bellen.

Bel ons op:

0800 68 000

en kies optie 1.

Openingsuren:
24/7

Of laat je opbellen
Via onze A-desk zie je live welke expert je het snelst kan helpen en vraag je in 1 klik om je binnen het uur op te bellen.

Voor specifieke vragen over Microsoft 365, webhosting of domeinnaam kan je ons bereiken op onderstaande nummers.

Commerciële vraag?

Bel ons op 0800 68 000 en kies optie 3.
Ma-vrij: 9u - 17u30

Administratieve vraag?

Bel ons op 09 326 90 92 of via MyCloud.
Ma-vrij: 8u30 - 17u

Technische vraag?

Bel ons op 09 326 90 94 of via MyCloud.
Ma-vrij: 8u - 18u

Bel ons op:

0800 60 810

Openingsuren:
Ma-vrij: 8u - 20u

A-desk

Onze meest persoonlijke helpdesk ooit, speciaal voor kleine bedrijven en zelfstandigen. Kies door welke expert je geholpen wil worden. Hij of zij belt je binnen het uur.

Sorry. De A-desk is momenteel niet beschikbaar. Je kan ons wel bereiken via chat of telefoon

Of vind je antwoord online

Via Mijn Telenet of de Telenet-app

Je beheert je producten en diensten makkelijk zelf via Mijn Telenet of de Telenet-app. Denk aan: je factuur raadplegen en betalen, je verbruik opvolgen, een optie (de-)activeren,...

Via onze veelgestelde vragen

Op onze Klantenservice vind je een antwoord op de meestvoorkomende vragen. Of laat je begeleiden door de Telenet Assistant.

Liever langskomen?

Vind een Telenet-winkelpunt in jouw buurt.

Jouw onderneming verdient de beste hulp

Een menselijke aanpak met uiterst persoonlijke service, dat beloven we je.

24/7 technische ondersteuning

Bij technische problemen kan je dag en nacht op ons rekenen, elke dag opnieuw. Onze experts staan klaar om je uit de nood te helpen.

Éen telefoontje, één expert

Één expert ontfermt zich over jouw vraag en laat pas los wanneer je vraag of probleem écht is opgelost.

Same day Repair-bezoek

Contacteer ons op werkdagen voor 15u en op zaterdag voor 12u en er komt dezelfde dag nog een technieker langs om het probleem te analyseren. We doen ons best om het die dag ook meteen op te lossen.