Heb je een vraag? Één van onze experts volgt jouw vraag persoonlijk op van A tot Z.
Op onze Klantenservice vind je alle veelgestelde vragen.
Heb je een vraag voor Telenet Business? We helpen je ook graag via WhatsApp of Facebook Messenger.
• je (her)leest het antwoord op het moment dat voor jou het beste past.
• je ontvangt een leesbevestiging wanneer we je bericht geopend hebben.
• je kan foto's of filmpjes van jouw probleem doorsturen.
Bereikbaar op ma-vr: 8-22u - Weekend/feestdag: 9-17u30 (uitgezonderd 25/12 en 01/01).
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.
Geen WhatsApp op dit toestel maar wel op je smartphone?
Scan deze QR-code en je start meteen een gesprek met één van onze experts.
Stel je vraag rechtsreeks aan één van onze experts.
Wil je klant worden, heb je hulp nodig bij een bestelling of wil je je abonnement graag laten aanpassen? Onze sales accounts luisteren graag naar je noden en zoeken samen met jou naar de beste oplossing voor jouw zaak.
Neem contact op met je Account Manager of bel ons op:
Openingsuren:
Ma-vrij: 8u - 20u
Of laat je opbellen
Laat je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk op.
Vraag een bezoek aan
Maak een afspraak met één van onze experts. Hij of zij gaat samen met jou op zoek naar de geschikte oplossing voor jouw zaak.
Bel ons op:
en kies optie 2.
Openingsuren:
Ma-vrij: 8u - 18u
Of laat je opbellen
Via onze A-desk zie je live welke expert je het snelst kan helpen en vraag je in 1 klik om je binnen het uur op te bellen.
Bel ons op:
en kies optie 1.
Openingsuren:
24/7
Of laat je opbellen
Via onze A-desk zie je live welke expert je het snelst kan helpen en vraag je in 1 klik om je binnen het uur op te bellen.
Voor specifieke vragen over Microsoft 365, webhosting of domeinnaam kan je ons bereiken op onderstaande nummers.
Commerciële vraag?
Bel ons op 0800 66 008.
Ma-vrij: 9u - 17u30
Administratieve vraag?
Bel ons op 09 326 90 92 of via MyCloud.
Ma-vrij: 8u30 - 17u
Technische vraag?
Bel ons op 09 326 90 94 of via MyCloud.
Ma-vrij: 8u - 19u
Bel ons op:
Openingsuren:
Ma-vrij: 8u - 20u
Onze meest persoonlijke helpdesk ooit, speciaal voor kleine bedrijven en zelfstandigen. Kies door welke expert je geholpen wil worden. Hij of zij belt je binnen het uur.
Als klant met Business Fibernet, KLIK of KLIK buro kan je altijd rekenen op de experts van de A-desk. En dit elke werkdag van 9u tot 17u.
Je beheert je producten en diensten makkelijk zelf via Mijn Telenet of de Telenet-app. Denk aan: je factuur raadplegen en betalen, je verbruik opvolgen, een optie (de-)activeren,...
Nog geen login of je wachtwoord vergeten?
Op onze Klantenservice vind je een antwoord op de meestvoorkomende vragen. Of laat je begeleiden door de Telenet Assistant.
Vind een Telenet-winkelpunt in jouw buurt.
Een menselijke aanpak met uiterst persoonlijke service, dat beloven we je.
Bij technische problemen kan je dag en nacht op ons rekenen, elke dag opnieuw. Onze experts staan klaar om je uit de nood te helpen.
Één expert ontfermt zich over jouw vraag en laat pas los wanneer je vraag of probleem écht is opgelost.
Contacteer ons op werkdagen voor 15u en op zaterdag voor 12u en er komt dezelfde dag nog een technieker langs om het probleem te analyseren. We doen ons best om het die dag ook meteen op te lossen.