Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Werkt de Telenet TV yelo- of Telenet TV-app niet goed?

Welke decoder/app heb je?

Afhankelijk van je decoder gebruik je een andere tv-app of -website. Bepaal welke decoder en app je hebt op basis van de afstandsbediening. Maak hieronder je keuze.

Kies je afstandsbediening

Telenet TV-box & Telenet TV-app

 

Digicorder/Digibox/CI+-module & Telenet TV yelo-app

Probeer deze stappen
  • Sluit de app volledig af. Dat doe je door hem weg te swipen.
  • Check je internetsnelheid: je hebt een goede internetverbinding nodig (minimum 2Mbps)
  • Start je toestel opnieuw op
  • Check de soft- en hardwarevereisten. Kijk je via telenet.tv? Check dan of je de juiste browser gebruikt.
  • Verwijder de app, download en installeer hem opnieuw. De app opnieuw downloaden geldt als een nieuw geregistreerd toestel. Lees alles over toestellen beheren
 
 
Probeer deze stappen
  • Sluit de app volledig af. Dat doe je door hem weg te swipen. 
  • Start je toestel opnieuw op. 
  • Check je internetsnelheid: je hebt een goede internetverbinding nodig (minimum 2Mbps)
  • Check de soft- en hardwarevereisten. Kijk je via yelo.telenet.tv? Check dan of je de juiste browser gebruikt.
  • Verwijder de app, download en installeer hem opnieuw. 
Heb je een Android-toestel?

Vanaf Android 4.4 tot 6.0

 

Vanaf Android 6.0

  1. Ga naar Instellingen
  2. Zoek Apps of Applicaties (afhankelijk van de software op je toestel)
  3. Kies Telenet TV yelo-app in de lijst met geïnstalleerde apps
  4. Klik op Gegevens wissen. Hiermee wis je alle gegevens van de app, behalve de app zelf.
  1. Ga naar Instellingen
  2. Zoek Apps of Applicaties (afhankelijk van de software op je toestel)
  3. Kies Telenet TV yelo-app in de lijst met geïnstalleerde apps
  4. Druk op Opslagruimte en klik op Gegevens wissen. Hiermee wis je alle gegevens van de app, behalve de app zelf.
{{lineValue}}

Kijk je in landscape mode (horizontale view) en zie je een deel van het programma niet? Dubbeltik dan op het scherm om uit te zoomen.

Landscape mode

 
 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Facebook

Facebook

Stel je vraag via Facebook.

Twitter
 
De Netweters

De Netweters

Stel je vraag online aan andere klanten.

Telenet Community Forum
 
Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons