Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Help, ik kan niet naar yeloplay.be kijken!

Om naar yeloplay.be te kijken, moet je aan een aantal voorwaarden voldoen:

De juiste browser

  • Chrome
  • Firefox
  • Edge
  • Internet Explorer 10/11
  • Safari

Cookies toelaten

Chrome

  • Selecteer het Menu (3 horizontale streepjes of stipjes)
  • Kies Instellingen
  • Klik op Geavanceerde instellingen weergeven onder aan de pagina.
  • Klik onder Privacy op Instellingen voor content
  • Selecteer Toestaan dat lokaal gegevens worden ingesteld (aanbevolen)
  • Kijk na of Indirecte cookies en sitegegevens blokkeren uitgevinkt staat
  • Klik op Gereed

Firefox

  • Klik op de menuknop (3 horizontale streepjes)
  • Kies Opties
  • Ga naar de tab Privacy
  • Duid bij Geschiedenis aan Geschiedenis onthouden
  • Gebruik je aangepaste instellingen? Accepteer dan de cookies van websites en derden.

Edge

  • Klik rechtsboven op de 3 stipjes
  • Klik op Instellingen
  • Scroll naar beneden en klik op Geavanceerde instellingen weergeven
  • Zet bij Cookies de instelling op Geen cookies blokkeren

Internet Explorer

  • Open het menu en klik op Internetopties
  • Ga naar de tab Privacy en klik op Geavanceerd
  • Accepteer Eigen cookies en Cookies van derden

Safari

  • Ga via het menu van Safari naar Voorkeuren
  • Ga naar de tab Privacy
  • Kies bij de optie Blokkeer cookies en andere websitegegevens voor Nooit
 
 
 

Surf niet in privémodus

Hoe checken?

Chrome

Privémodus herken je aan dit icoon bovenaan je Chrome-venster:

Edge

Privémodus herken je aan dit icoon bovenaan je Chrome-venster:

 

Hoe uitzetten?

Open een nieuw venster voor yeloplay.be. Standaard openen nieuwe vensters niet in privémodus (tenzij je dat zo hebt ingesteld).

 
 

Microsoft Silverlight (Firefox, Internet Explorer of Safari)

Gebruik je Firefox, Internet Explorer 10/11 of Safari? Zorg er dan voor dat je de laatste nieuwe Silverlight-plugin gebruikt.

Gebruik ik de laatste versie?

  • Wijkt je versie (installed version) af van de nieuwste versie (current version)?
    Dan heb je nog niet de juiste Silverlight-plugin en moet je de plugin bijwerken door op de nieuwe versie te klikken.

Is de plug-in actief in mijn browser?

Firefox

  • Open het menu en klik op Add-ons.
  • Ga naar Plug-ins.
  • Duid bij de Silverlight-plugin de optie Altijd activeren aan.

Internet Explorer

  • Open het menu  en klik op Invoegtoepassingen beheren.
  • Klik op Silverlight en zorg ervoor dat de status op Ingeschakeld staat.

Safari

  • Ga via het hoofdmenu van Safari naar Voorkeuren
  • Ga naar de tab Beveiliging en duid de optie Sta plugins toe aan
  • Klik op de knop Beheer website-instellingen en zorg ervoor dat yeloplay.be altijd toegestaan is bij Silverlight.
 

Silverlight-voorkeuren juist ingesteld?

Windows

Mac

 
 
 

Widevine CDM (Chrome)

Gebruik je Chrome? Zorg er dan voor dat je de laatste versie van de Widevine CDM-plugin gebruikt.

Gebruik ik de laatste versie?

  • Surf naar chrome://components
  • Ga naar de plugin Widevine Content Decryption Module
  • Selecteer Controleren op updates (Check for Update)
  • Herstart Chrome

Goed om te weten

  • Je antivirus of firewallsoftware kan ervoor zorgen dat Widevine CDM niet kan updaten. Schakel in dat geval je beveiligingssoftware uit voordat je controleert op een update. 
  • Update voltooid? Vergeet niet je beveiliging opnieuw te activeren.

Is de plug-in actief in mijn browser?

  • Surf naar chrome://plugins
  • Ga naar de plugin Widevine Content Decryption Module
  • Selecteer Inschakelen (Enable) of vink Mag altijd worden uitgevoerd (Always allowed to run) aan.

Werkt het nog steeds niet?

Verwijder cache & cookies

Verwijder cache & cookies

  • Chrome
  • Firefox
  • Edge
  • Internet Explorer 10/11
  • Safari

Probleem met Silverlight

Heb je Windows 10?

  • Schakel dan de tablet mode uit.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs