Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik heb WIGO en meerdere privacyniveaus

Elke WIGO-gebruiker kiest zijn/haar eigen privacyniveau.
Dit wil zeggen dat 

  • je als individuele gebruiker voor jezelf kan bepalen wat Telenet met je persoonsgegevens doet.
  • je voor jezelf kan beslissen welke communicaties je van Telenet wenst te ontvangen.

 

Het individuele privacyniveau staat los van het privacyniveau voor het abonnement. Als individuele gebruiker heb je als enige zeggenschap over je privacyniveau. Niemand anders kan dit aanpassen, ook niet de beheerder.

Goed om te weten

  • Telenet blijft wel communicaties sturen op het abonnementsniveau, afhankelijk van het gekozen privacyniveau.
  • Als gebruiker krijg je het privacyniveau van je de beheerder. Omdat Telenet veel belang hecht aan de bescherming van je privacy zijn er een paar uitzonderingen:
    • Gebruikers die jonger zijn dan 16 jaar krijgen altijd automatisch het meest vertrouwelijke niveau ‘Algemeen’. 
    • Al klant voor 25/05/2018? Gebruikers waarvan de beheerder niveau ‘Uniek’ heeft, krijgen automatisch niveau ‘Persoonlijk’ dat iets meer beschermend is. 
    • Klant vanaf 25/05/2018? Nieuwe klanten bij Telenet krijgen standaard niveau 'Gericht'.
  • Wil je je niveau zien of aanpassen? Dat doe je via Mijn Telenet, een Telenet-winkelpunt of de klantendienst op 015 66 66 66. Als je je instelling verandert, duurt het maximaal 72 uur voor de aanpassing verwerkt is.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs