Aanmelden op De Netweters lukt niet?

Je wil een nieuwe login koppelen aan je Netweters-account, maar je geraakt niet aangemeld op het community platform? Vul onderstaande formulier in en het community team zal binnen de 5 werkdagen de nodige stappen nemen om jouw Netweters-account te koppelen aan je (nieuwe) persoonlijke login. 

Vul alle velden van het formulier in.

Indien er gegevens ontbreken, onduidelijk zijn of niet overeenstemmen met de informatie die wij in onze community database hebben, nemen we contact met je op via e-mail.

De persoonsgegevens die je ons hier meedeelt, worden opgenomen in de bestanden van Telenet BV Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, BTW BE0473.416.418, verantwoordelijke voor de verwerking. Je persoonsgegevens worden verwerkt zoals uiteengezet in het Telenet Privacybeleid.

We gebruiken de ingevulde gegevens in dit formulier alleen om je vraag omtrent je Netweters-account te behandelen en om eventueel je Netweters-account al aan een (nieuwe) persoonlijke login van Telenet te koppelen. Indien nodig zullen we persoonlijk contact met je opnemen binnen deze context via het opgegeven e-mailadres.

Dan worden je persoonsgegevens verwerkt conform jouw huidige privacy-instellingen (zie MyTelenet).
Wij informeren jou dat je te allen tijde het recht hebt om van privacy niveau te wijzigen via MyTelenet, de Telenet Klantendienst of de Telenet-winkelpunten.
Je hebt het recht Telenet te vragen om de persoonsgegevens die op jou betrekking hebben in te zien, ze te laten verbeteren, te laten wissen of over te dragen.
Je kan deze rechten uitoefenen via MyTelenet of via de Telenet-winkelpunten.

Indien je een klacht hebt in verband met de verwerking van je persoonsgegevens door Telenet, kan je je wenden tot de Gegevensbeschermingsautoriteit
via https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/burger/acties/klacht-indienen.