Chat met de AI-assistent van Telenet
De AI-assistent van Telenet is 24/7 beschikbaar via de website en de MyTelenet-app. Je krijgt duidelijke antwoorden op algemene vragen over Telenet. Het is geen livechat. Onze assistent werkt met generatieve AI, in de veilige Telenet-omgeving, maar kan er helaas eens naast zitten. Daarom raden we aan om antwoorden na te kijken, zeker bij vragen over prijzen en promoties. Gebruik de AI-assistent van Telenet eerlijk. Bewust misleiden is niet toegestaan.
Start meteen via
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
De MyTelenet-app
Zorg dat je de nieuwste versie van de MyTelenet-app hebt. Heb je de app nog niet? Download 'm dan eerst.
Scan de QR-code en start een chat met onze AI-assistent van Telenet in de app. Zorg dat je de nieuwste versie van de MyTelenet-app hebt.
Heb je de app nog niet? Download 'm dan eerst.
De website
- We je meteen herkennen en je sneller kunnen helpen.
- Je chatgeschiedenis bewaard blijft, zo kan je altijd voorgaande gesprekken terugvinden.
- Je een melding in de app ontvangt bij elk antwoord.
Niet ingelogd? Je kan nog altijd chatten. Onze AI-assistent van Telenet geeft dan enkel antwoorden op basis van de algemene info op onze website.
Hoe werkt het?
Je krijgt meteen een duidelijk antwoord op algemene vragen. Niet geholpen? Dan verbinden we je door met een medewerker. Onze medewerkers antwoorden alleen tussen 8 en 22 uur op weekdagen en tussen 9 en 22 uur in het weekend en op feestdagen. Let wel: dit is geen livechat, dus ook binnen de openingsuren kan het even duren voor een collega antwoordt.
De AI-assistent van Telenet helpt je met algemene vragen over Telenet. Wil je weten hoe je je wifi-wachtwoord wijzigt, waar je een aanrekening kan terugvinden of hoe de wifi-pods werken? Geen probleem! Vragen die niks met Telenet te maken hebben, zoals het weer of het verkeer, daar kan onze AI-assistent van Telenet je helaas niet mee helpen.
Chatten doe je in het chatkanaal, geïntegreerd in de MyTelenet-app en op onze website. Zo blijf je altijd in onze veilige Telenet-omgeving. We beschermen je gegevens en gebruiken ze alleen om jouw ervaring te verbeteren. En dat volgens de GDPR-regels.
De nieuwe AI-assistent van Telenet snapt je vraag, zoekt alle info op onze website en geeft je meteen een helder antwoord. Twijfel je over het antwoord? Dan kan je de antwoorden altijd nakijken met de info op onze website. Doe dat zeker bij vragen over prijzen en promoties.
Goed om te weten
- Gesprek herlezen? Vorige gesprekken vind je terug in de MyTelenet-app en online op MyTelenet als je ingelogd bent. Niet ingelogd? Je chatgeschiedenis blijft bewaard op het toestel waarmee je het gesprek startte. En dat zolang je de cache en cookies op dat toestel niet wist.
- Nog geen klant? Dan kan je nog altijd chatten met onze AI-assistent van Telenet. Wel alleen via onze website, niet via de app. Je krijgt antwoorden op je vragen die je aan Telenet wil stellen, dankzij de beschikbare informatie op onze website.