nl

Maak kennis met onze chatbot

Wil je weten hoe je je wifi-wachtwoord wijzigt, waar je een aanrekening kan terugvinden of hoe de wifi-pods werken? Onze nieuwe chatbot, de virtuele Telenet-agent werkt al je vraagtekens weg en helpt je onmiddellijk verder – zonder wachttijden!

Wat doet onze chatbot?

Staat 24/7 voor je klaar

Je krijgt duidelijke antwoorden op algemene vragen. Niet geholpen? Dan verbinden we je door met een medewerker. Let wel, die antwoorden alleen tussen 8 en 22 uur op weekdagen en tussen 9 en 22 uur in het weekend en op feestdagen.

Beschikbaar op de website én in de app

Chatten doe je in het chatkanaal, geïntegreerd in de MyTelenet-app en op onze website. Zo blijf je altijd in een veilige omgeving.

Werkt met generatieve AI

De nieuwe virtuele Telenet-agent snapt je vraag, zoekt alle info op onze website en geeft je meteen een helder antwoord.

Onze chatbot is (nog) geen mens en kan er eens naast zitten. Daarom raden we aan om antwoorden altijd te vergelijken met de info op onze website, zeker bij prijzen en promoties.

Gebruik de chatbot eerlijk. Bewust misleiden is niet toegestaan.

Hoe start je met chatten?

Chat via de MyTelenet-app

Open of download de app om een chat te starten.

  • Je bent automatisch ingelogd via de app, dus we herkennen je meteen en kunnen je sneller helpen.
  • Je chatgeschiedenis blijft bewaard, zo kan je altijd voorgaande gesprekken terugvinden.
  • Je ontvangt een melding in de app bij elk antwoord.

Heb je de app nog niet? Download 'm dan eerst. 

Scan. Chat. Klaar!

Scan de QR-code en start een chat met onze virtuele Telenet-agent in de app. Zorg dat je de nieuwste versie van de MyTelenet-app hebt.

Heb je de app nog niet? Download 'm dan eerst. 

Of chat via de website

  • Niet ingelogd? Je kan nog altijd chatten. Onze virtuele Telenet-agent geeft dan enkel antwoorden op basis van de algemene info op onze website.
  • Log dus zeker in voor persoonlijk advies of hulp op maat. Alleen zo geniet je van een vlottere en volledige chatervaring!
Goed om te weten

Is de virtuele Telenet-agent veilig? Natuurlijk! Alles gebeurt in onze veilige Telenet-omgeving. We beschermen je gegevens en gebruiken ze alleen om jouw ervaring te verbeteren. En dat volgens de GDPR-regels.

Hoe werkt het?

Wanneer krijg je een antwoord?

Geen wachttijden meer! Je krijgt meteen een antwoord van onze slimme agent. Die helpt je 24/7 op weg. Kan onze virtuele agent niet meteen helpen? Dan verbinden we je automatisch door met een medewerker. Let wel, die antwoorden alleen tussen 8 en 22 uur op weekdagen en tussen 9 en 22 uur in het weekend en op feestdagen. 

Welke vragen mag je stellen?

De virtuele Telenet-agent helpt je met algemene vragen over Telenet. Wil je weten hoe je je wifi-wachtwoord wijzigt, waar je een aanrekening kan terugvinden of hoe de wifi-pods werken? Geen probleem! Vragen die niks met Telenet te maken hebben, zoals het weer of het verkeer, daar kan onze slimme agent je helaas niet mee helpen.

Kan je vorige gesprekken nalezen?

Vorige gesprekken vind je terug in de MyTelenet-app en online op MyTelenet als je ingelogd bent. Niet ingelogd? Je chatgeschiedenis blijft bewaard op het toestel waarmee je het gesprek startte. En dat zolang je de cache en cookies op dat toestel niet wist.

Wat als je (nog) geen klant ben?

Dan kan je nog steeds chatten met onze virtuele agent. Wel alleen via onze website, niet via de app. Je krijgt antwoorden op je vragen die je aan Telenet wil stellen, dankzij de beschikbare informatie op onze website.