Combineer alles wat je nodig hebt in je zaak in een voordelig abonnement.
Meest gekozen
Meest gekozen
Supersnel
Betrouwbaar
Veilig
99,5% van onze klanten kan nu al surfen aan gigasnelheden*. Het netwerk van de toekomst? Dat ligt er nu al. En daarin blijven we onophoudelijk investeren.
Hulp nodig? Dan kan je op ons rekenen. Want we zijn 24/7 bereikbaar voor technische ondersteuning.
Een probleem? We komen de dag zelf nog langs*.
Jij kiest live je beschikbare expert. Die volgt je probleem persoonlijk op van vraag tot oplossing.
Met één klik vraag je ons om jou terug te bellen. Gedaan met wachten!
*Een herstelling nodig voor jouw business-producten? Bel ons op werkdagen voor 15u00 en zaterdag voor 12u00, dan komen wij dezelfde dag nog bij jou langs en indien mogelijk voeren wij de herstelling die dag nog uit.
Maak jouw keuze en bestel makkelijk online. Wij zorgen ervoor dat jouw overstap gebeurt zonder onderbrekingen. Daar kan je op rekenen.
Hulp nodig bij het kiezen? Onze experts helpen jou graag verder.
De algemene voorwaarden Telenet Business (voor producten en diensten bestemd voor zelfstandigen en kleine bedrijven) zijn van toepassing.
De verbintenissen van Telenet zijn inspanningsverbintenissen, geen resultaatsverbintenissen.
Lees zeker ook de eventuele toepasselijke bijzondere voorwaarden aandachtig. Buiten de zaken die hieronder worden toegelicht, kunnen ze andere belangrijke informatie over en beperkingen op het gebruik van de dienst vermelden.
(Business) fibernet: Telenet biedt fiber tot de node aan - lokaal distributienetwerk in kabel.
*Speedboost 1G Business / vaste internetsnelheid: De vermelde internetsnelheden zijn theoretische maximumsnelheden bij aansluiting van een pc of laptop op de modem met een netwerkkabel. De werkelijke internetsnelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren (zoals wifi, interne bekabeling, processor,…). De afstand van de aansluiting tot de node heeft echter geen invloed op de werkelijke internetsnelheid die je kan behalen. Meer info
Telenet-netwerkbeheer is van toepassing. Meer info
Mobiele internetsnelheid: De vermelde mobiele download- en uploadsnelheden zijn theoretische maximumsnelheden. De werkelijke snelheid wordt beïnvloed door verkeer op het netwerk en andere technische factoren. Meer info
5G: Om te kunnen genieten van 5G, moet je een 5G-smartphone hebben en moet je je in een regio bevinden waar 5G wordt aangeboden. Meer info
Speedboost 1G* Business: Optie kan enkel afgenomen worden bij Business Fibernet (als standalone dienst of als onderdeel van KLIK Buro of KLIK) en vereist dat de klant over een modem Mercury HGW CH7465LG of eMTA CV7160E beschikt. De optie wordt onmiddellijk na intekening geactiveerd (op voorwaarde dat Business Fibernet reeds geactiveerd werd).
Safespot Pro: Optie kan enkel afgenomen worden bij Business Fibernet (als standalone dienst of als onderdeel van KLIK buro of KLIK), bij Business Fibernet S (als standalone dienst of als onderdeel bij KLIK buro S of KLIK S) en vereist dat de klant over een modem CH6643E, Mercury HGW CH7465LG, Mercury HGW CH8568LG of CV8560E beschikt. Safespot Pro wordt onmiddellijk na intekening geactiveerd (Business Fibernet 150, Business Fibernet 300, Business Fibernet of Business Fibernet S).
Onbeperkt (bellen/sms’en/mobiele data): Op voorwaarde van een normaal gebruik zoals vermeld in de algemene voorwaarden. De klant dient tevens rekening te houden met de verbruiksgrenzen vermeld in de bijzondere voorwaarden van toepassing op de betrokken dienst; indien deze grenzen worden overschreden, wordt de dienst tot het einde van de facturatieperiode gepauzeerd (bellen en sms’en) of kan de klant enkel verder gebruik maken van de dienst aan verminderde snelheid (surfen in België) of tegen bijkomende betaling (surfen in de andere landen van de EU-Zone).
24/7 technische ondersteuning: Wij zijn 24/7 bereikbaar voor technisch advies. Een herstelling nodig voor je businessproducten? Bel je ons op werkdagen vóór 15u00 en op zaterdag vóór 12u00, dan komen we dezelfde dag nog bij je langs. Als het kan, herstellen we dezelfde dag nog.
Internet Back-up: Indien je van de dienst Internet Back-up wil genieten, moet je Telenet eerst vragen de dienst te activeren. Telenet zal de activering evenwel enkel kunnen uitvoeren op voorwaarde dat er voldoende mobiele dekking op de locatie is. In sommige gevallen zal Telenet eerst de modem van de klant moeten vervangen. Na de succesvolle installatie van Internet Back-up wordt er éénmalig een activeringskost van €50 aangerekend.