Webmail
Fiber en Telenet: iedereen zit goed!
Adresgegevens van het adres waarop Fiber aangesloten moet worden
Geef de klant mee dat hij zelf verantwoordelijk is om de eigenaar op de hoogte te brengen van de nieuwe aansluiting.
Let op: CI+, digibox, digicorder, ATV en oude pakketen zijn niet aansluitbaar op Fiber
MNP
Extra diensten
FNP
Entertainment: (duid enkel aan als de klant een extra pakket wenst, indien een pakket moet opgezegd worden na verhuis, gelieve dit in de nota’s te vermelden. Indien het nu mag opgezegd worden, gelieve de opzeg al zelf in te geven)
Geef de klant info hoe hij zijn easy switch ID kan doorgeven.
Voor Retail, geef geen simkaart mee met de klant, vertel de klant dat zijn simkaart wordt opgestuurd
Wil de klant extra diensten
Entertainment: (duid enkel aan als de klant een extra pakket wenst)
Let op: CI+, digibox, digicorder, ATV en oude pakken zijn niet aansluitbaar op Fiber
Boek al de juiste producten en promo's, wij zetten de klanten nadien op fiber.
Let op! Noteer duidelijk alle info zodat wij enkel hoeven in te boeken op jouw naam.
Voor retail: een simkaart wordt opgestuurd, heb je een tv-box meegegeven, noteer die info even.
Afspraak informatie
Voorkeur afspraak PSV (dit is een telefonische afspraak van wyre om te oordelen of er iemand ter plaatse moet gaan)
Voorkeur afspraak Fiber Access (Outdoor afspraak, minstens 10 dagen na de PSV afspraak)
Voorkeur afspraak indoor
Let op! We mailen de afspraakinfo naar de klant, we bellen de klant niet op om een afspraak te maken.
Verkopers gegevens