Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

BELANGRIJK: op 19 juni 2022 worden een aantal Telenet-tarieven aangepast.

Lees alle informatie op Klantenservice.

 
 
 
 

Raadpleeg je saldo en aanrekening

{{lineValue}}

Ken je de voordelen van domiciliëring al? Je betaling gebeurt automatisch en tijdig zonder dat je eraan hoeft te denken. Zo vermijd je dus ook herinneringskosten voor vergeten aanrekeningen.

Account: {{ctrl.selectedAccount.number}}

Betalingswijze: {{'billing-overview-details.' + ctrl.selectedAccount.paymentMethod | translate}}

Adres: {{ctrl.selectedAccount.billingAddress.toString()}}

Je ontvangt je aanrekening: {{'billing-overview-details.' + ctrl.selectedAccount.getDispatchMethodLabelKey() | translate}} {{'billing-overview-details.' + ctrl.selectedAccount.getDispatchMethodLabelKey() + '-url' | translate}} {{'billing-overview-details.' + ctrl.selectedAccount.getDispatchMethodLabelKey() + '-url' | translate}} {{'billing-overview-details.' + ctrl.selectedAccount.getDispatchMethodLabelKey() + '-url' | translate}}

Breng de betaling van je openstaand saldo snel in orde. Zo vermijd je extra kosten.
Betaal nu je openstaand saldo en voorkom dat je diensten onderbroken worden.
{{ctrl.getBalanceTitle()}}
Je zette je domiciliëring stop. Vanaf je volgende aanrekening betaal je via overschrijving.
De automatische betaling van je laatste aanrekeningen kon helaas niet plaatsvinden. Daarom vragen we je om via overschrijving te betalen.
Betaal op rekeningnummer BE 11 4050 5046 1148
Betaal op rekeningnummer BE 11 4050 5046 1148
Je betaalt je Telenet-aanrekening elke maand automatisch via domiciliëring. Je moet er dus niets voor doen. Zie je nog ‘via domiciliëring’ staan, maar is het bedrag al van je rekening? Geen zorgen, het kan namelijk tot 7 werkdagen duren voor je betaling verwerkt is in dit overzicht.
Gebruik volgende gegevens om deze aanrekening te betalen:
Betaal op rekeningnummer BE 11 4050 5046 1148
Je betaling is aangekomen.
Aanrekeningen

Heb je een vraag over je aanrekening? Op onze Klantenservice vind je meer informatie en leggen we uit waarom het bedrag anders zou kunnen zijn dan je verwachtte.

Datum
Aanrekeningen
Bedrag
Te betalen voor
Bijlage
Duplicaat aanvragen
Datum
{{bill.statementDate | date:'dd/MM/yyyy'}}
Aanrekeningen
Bedrag
Te betalen voor
{{bill.dueDate | date:'dd/MM/yyyy'}} Via domiciliëring
Bijlage
Duplicaat aanvragen
Geen aanrekeningen beschikbaar

Andere kanalen

Liever niet aanmelden? Gebruik dan één van deze kanalen

Telenet-app

  • Vaak onderweg? Bekijk je aanrekeningen en je saldo in de Telenet-app. Je kan via de app je aanrekening ook meteen betalen.

 

Doccle

Via WhatsApp

  • Je kan ons nu ook via WhatsApp kan bereiken. Dat kan elke werkdag van 8-22 uur en in het weekend van 9-22 uur. 

 

Telefonisch

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs