Chat met onze bot ASK YUGO. Je ontdekt hem door op het icoontje hiernaast te klikken.
ASK YUGO is een geautomatiseerde chatfunctie die heel wat vragen kan beantwoorden. Weet hij toch het antwoord niet op een vraag? Geen probleem! Hij schakelt automatisch over naar een chatgesprek met een werknemer die je onmiddellijk verderhelpt.
Op Klantenservice vind je een antwoord op tal van veelgestelde vragen. Neem een kijkje!
Je Telenet-diensten beheren? Dat doe je gemakkelijk via Mijn Telenet. Je kan er bijvoorbeeld...
Stel je vraag op De Netweters, onze eerste help-mekaar-desk voor en door klanten.
Vraag hulp via de Facebook-pagina van Telenet, of via Twitter. Onze collega's staan er voor je klaar!
Wil je je openstaande saldo raadplegen? Heb je een vraag over je aanrekening? Bel ons op 015 66 66 66. Kies optie 1.
Wanneer kan je ons bellen?
Heb je een probleem met je internet, kabel-tv of Telenet TV? Heb je een vraag over je vaste telefonie of je mobiele diensten? Bel ons op 015 66 66 66. Kies optie 2.
Wanneer kan je ons bellen?
Bel ons op 0800 66 046.
Wanneer kan je ons bellen?
Bel ons op 0800 66 350.
Wanneer kan je ons bellen?
Bel ons op 015 66 66 66. Kies eerst voor optie 3, dan voor optie 5 en tot slot voor optie 1.
Wanneer kan je ons bellen?
Heb je online een Wifi-booster besteld en heb je een vraag over de levering?
Bel ons op 015 33 40 00.
Wanneer kan je ons bellen?
Heb je een andere vraag?
Dat kan. Stuur je brief naar...
Telenet bvba
T.a.v. De klantendienst
Liersesteenweg 4
B-2800 Mechelen
Ondernemingsnummer: BE0473.416.418
Vermeld zeker je naam, je klantennummer (als je dat hebt) en een telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken. Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen.
Graag hulp of meer uitleg?
Stel je vraag op 015 66 66 66