Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Overstappen van andere operator naar King, Kong of WIGO Business?

Eerst even dit

Hoe overstappen?
U bestelt uw nieuwe Telenet-abonnement online, telefonisch of in een Telenet-winkel. U zal dan een nieuwe simkaart krijgen. Zodra u die heeft, kunt u uw abonnement activeren. Tot dan kunt u gewoon met uw huidige simkaart blijven bellen.

Wilt u uw nummer behouden? Zeg dan uw huidig mobiel abonnement zeker niet zelf op. Wij regelen uw overstap. U hoeft zelf niets te doen.

 
 

Heeft u een herlaadkaart?

U kunt altijd gratis overstappen en uw nummer behouden.

Goed om te weten: U kunt uw belwaarde niet meenemen naar Telenet. Activeer dus uw Telenet-abonnement pas als uw belwaarde (bijna) is verbruikt.

U bestelt uw nieuwe Telenet abonnement in een Telenet-winkel, online of telefonisch. Zodra u uw simkaart heeft, kunt u uw abonnement activeren

 
 

Overstappen met een abonnement

Base

  • U kunt altijd gratis overstappen.

Proximus

  • Contract van bepaalde duur: gratis overstap als u minstens 6 maanden hetzelfde abonnement hebt. Stapt u sneller over? Dan betaalt u een  opzegvergoeding van maximaal 6 maanden of € 150.
  • Contract van onbepaalde duur: u stapt altijd gratis over.

Orange (voorheen Mobistar)

  • U stapt gratis over als u minstens 6 maanden hetzelfde abonnement heeft.
  • Stapt u sneller over? Dan betaalt u een opzegvergoeding van maximaal 6 maanden of € 150 (prijs abonnement x resterende maanden contract) 
 
 

Nummer behouden?

  • Bij uw bestelling vermeldt u uw simkaartnummer en klantennummer van bij uw huidige operator, en uw telefoonnummer.
  • Zodra u uw simkaart heeft, kunt u uw nieuwe abonnement activeren. We starten dan uw nummeroverdracht. 
  • U krijgt een sms van Telenet, normaal de volgende werkdag. Steek uw Telenet-simkaart in uw toestel en u belt met uw vertrouwde gsm-nummer via Telenet. Bij een bedrijfsabonnement is uw nummer binnen 2 werkdagen naar Telenet overgedragen.
 
Goed om te weten: u blijft via uw oude operator (met uw oude simkaart) bellen tot u Telenet bent. 

WIGO Business-tip

Koos u voor WIGO Business? Dan kunt u uw pot mobiele data beheren via Mijn Telenet. Meer weten. 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs