Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe mobiel abonnement activeren?

Nog geen mobiel abonnement bij Telenet?

Bestelt u uw nieuwe abonnement...

  • in een Telenet-winkelpunt? Dan krijgt u uw simkaart meteen geactiveerd mee.
  • online of telefonisch? Dan krijgt u uw simkaart via de post. Eens u ze hebt gekregen, kunt u ze activeren. Dat kan online (via de link in de e-mail die u kreeg), of door ons het contract getekend terug te sturen.

Simkaart geactiveerd en koos u...

  • voor een nieuw gsm-nummer? Dan belt u na maximaal 2 uur met uw nieuwe abonnement.
  • ervoor uw gsm-nummer te behouden? Dan belt u vanaf de volgende werkdag met uw nieuwe abonnement.
  • voor een bedrijfsabonnement? Dan belt u na 2 werkdagen met uw nieuwe abonnement. 

 

Goed om te weten: u blijft ondertussen gewoon bellen met de simkaart van uw huidige operator. Wanneer het netwerk wegvalt, kunt u uw nieuwe simkaart gebruiken. 

 
 

Goed om te weten

Wil u uw gsm-nummer behouden?

  • Geef ons uw gegevens door zoals uw huidige operator ze kent.
  • Zeg uw huidige abonnement zeker niet zelf op! Wij regelen de overstap voor u.

Wel al mobiel abonnement bij Telenet?

  • Geen nieuwe simkaart nodig? Dan activeren we uw abonnement nog dezelfde werkdag. 
  • Nieuwe simkaart nodig?
    • Bestelt u uw mobiele abonnement in een Telenet-winkelpunt, dan krijg u uw nieuwe simkaart meteen geactiveerd mee.
    • Bestelt u uw mobiele abonnement online of telefonisch? Dan krijg u uw nieuwe simkaart via de post. Activeer ze door te bellen naar 0800 66 037.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs