Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Inhoud op deze pagina door coronamaatregelen
Door de coronamaatregelen hebben we voor een aantal zaken onze werking moeten aanpassen (bv. in winkelpunten, bij installaties, …). Hierdoor kan het zijn dat de inhoud op deze pagina niet helemaal up-to-date is. Bekijk alle laatste info over onze werking tijdens de coronamaatregelen
 

 
 

Hoe mobiel abonnement activeren?

Veranderde u van mobiel abonnement bij Telenet?

 

Nieuw abonnement of nieuwe simkaart?

Hebt u al een abonnement bij Telenet, maar stapt u graag over naar een King, Kong of KLIK? Dan activeren we uw nieuwe abonnement nog dezelfde werkdag. Zelf hoeft u daar niets voor te doen

{{lineValue}}
  • Wil u  graag overstappen naar Telenet, en uw gsm-nummer behouden? Zeg uw abonnement bij uw huidige operator dan zeker niet zelf op! Wij regelen de overstap voor u. 
  • Hebt u bij uw  vorige operator nog belminuten, sms’en of mobiele data die u eerst wil gebruiken?  Dan kan u kiezen om uw Telenet-simkaart wat later te activeren, zowel online als in het winkelpunt. U kan zelfs nadien de gekozen activeringsdatum nog online aanpassen.

Hoe activeren?

Bestelt u uw abonnement of nieuwe simkaart…

  • in een Telenet-winkelpunt? Dan krijgt u uw simkaart meteen geactiveerd mee.
  • online/telefonisch? Dan krijgt u uw simkaart via de post. Zodra u ze hebt, kan u ze zelf activeren. Dat kan via de link in de e-mail die u kreeg, via telenet.be/activeermobiel of door ons het contract ondertekend terug te sturen.

Wat daarna?

Simkaart geactiveerd?

1. U kan bellen, sms'en en surfen met uw oude simkaart tot het netwerk wegvalt.

  1. Koos u om uw nummer te houden? Dan is dat meestal de volgende werkdag.
  2. Kreeg u een nieuw nummer? Dan is dat binnen de 2 uur.

2. Geen netwerk meer? Haal uw oude simkaart uit uw toestel en steek uw nieuwe simkaart erin.

3. Geef de nieuwe pincode in die u bij uw simkaart kreeg. Vanaf nu kan u met uw nieuwe simkaart bellen, sms'en en surfen.

 

Goed om te weten: u kan de pincode van uw simkaart makkelijk zelf aanpassen.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs