Eerst even dit
Heb je geen btw- of ondernemingsnummer? Ga dan naar de pagina van Telenet. Daar helpen we je als particuliere klant graag verder.
Hulp nodig bij je bestelling of wil je advies op maat om de juiste keuze te maken? Onze sales accounts luisteren graag naar je noden en gaan samen met jou op zoek naar de beste oplossing voor je zaak.
Bel ons op of neem contact op met je Account Manager.
Openingsuren: maandag tot vrijdag, 8u tot 20u.
Laat je terugbellen
Laat je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk op.
Openingsuren
Onze 24/7 technische ondersteuning is voorbehouden voor klanten met Fibernet en KLIK
Liever via WhatsApp?
Contacteer ons via WhatsApp en je start meteen een gesprek met een van onze medewerkers.
Uitgezonderd 25 december en 1 januari
Of scan de QR-code
Ken je onze A-desk al?
De A-desk is onze meest persoonlijke helpdesk voor kleine bedrijven en zelfstandigen met Business Fibernet, KLIK of KLIK buro.
Je ziet live welke medewerker beschikbaar is en je het snelst kan helpen, of vraagt in 1 klik om je terug te bellen.
Neem contact op met je Account Manager of
contacteer ons:
Commerciële vraag?
Bel ons op 0800 66 008.
Wanneer kan je ons bellen?
Maandag tot vrijdag, van 9u tot 17u30.
Administratieve vraag?
Bel ons op 09 326 90 92 of via MyCloud.
Wanneer kan je ons bellen?
Maandag tot vrijdag, van 8u30 tot 17u.
Technische vraag?
Bel ons op 09 326 90 94 of via MyCloud.
Wanneer kan je ons bellen?
Maandag tot vrijdag, van 8u tot 19u.
Sinds 1 oktober 2019 worden de ICT- en beveiligingsoplossingen van Nextel commercieel aangeboden onder het merk Telenet Business.
Neem contact op met je Account Manager of contacteer ons:
Beheer je Nextel-diensten via het online portaal My Nextel.