Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Heb je een beperking?
Dan hebben wij voor jou ook diensten op maat!

Nuttige tariefplannen

Heb je interesse in de mobiele Telenet-diensten? Hieronder vind je welke tariefplannen voor jou het meest geschikt zijn

Tariefplannen voor blinden en slechtzienden

King is het mobiele abonnement waarmee je veel kunt bellen, sms'en en surfen:

  • 150 minuten
  • Onbeperkt* sms'en
  • 1,5 GB surfen

Ontdek King

FreePhone Europe is het abonnement voor vaste telefonie waarmee je tijdens de week na 16 uur en tijdens het weekend gratis belt naar andere vaste lijnen.

Ontdek FreePhone Europe

Tariefplannen voor doven en slechthorenden

King is het mobiele abonnement waarmee je veel kunt bellen, sms'en en surfen:

  • King minuten
  • Onbeperkt* sms'jes
  • King surfen

Ontdek King

Internet Fiber 200 is het internetabonnement waarmee je heel veel kunt surfen en is ook geschikt videotelefonie:

  • Max. 200 Mbps downloadsnelheid1
  • Max. 20 Mbps uploadsnelheid1
  • Vrij downloaden

Ontdek Internet Fiber 200

Tip: vergeet het sociaal tarief niet voor extra korting krijgt op je maandelijkse abonnement. Lees op deze tab alles over sociaal tarief.

* Sms'en en bellen binnen de EU-zone – behalve sms'en of oproepen vanuit België naar een buitenlands nummer, van of naar speciale nummers en diensten van derden - zijn altijd inbegrepen in de prijs van het abonnement. Dat geldt alleen bij normaal gebruik, zoals gedefinieerd in de voorwaarden.

Sociaal tarief

Alles over sociaal tarief

Wil je weten hoe en of je in aanmerking komt voor sociaal tarief? Alle voorwaarden, hoeveel korting je geniet en hoe je je aanvraag indient, vind je er terug. Kijk zeker ook goed na of je voldoet aan alle voorwaarden voor je een aanvraag indient.

Belangrijk!

Verandert er iets aan je situatie waardoor de toekenningsvoorwaarden niet meer van toepassing zijn voor jou? Laat ons dan zo snel mogelijk iets weten. Ontdek alles over sociaal tarief

Contact Nooddiensten

Heb je de nooddiensten nodig? Op deze manieren kun je ze bereiken.

Voor nooddiensten die ter plaatse komen: Via vaste en mobiele telefoon, ook voor 'stille' oproepen

Medische spoeddiensten 100 112 Gratis

Ook via fax

Niet via sms, e-mail of internet

Brandweerdiensten 100 112 Gratis

Ook via fax

Niet via sms, e-mail of internet

Politiediensten 101 112 Gratis

Ook via fax

Niet via sms, e-mail of internet

Civiele bescherming 100 112 Gratis

Ook via fax

Niet via sms, e-mail of internet

Voor nooddiensten die van op afstand hulp bieden: Via vaste en mobiele telefoon, ook voor 'stille' oproepen

Antigifcentrum 070 245 245   Betalend Niet via fax, e-mail of internet
Zelfmoordpreventie 02 649 95 55   Betalend Niet via fax, e-mail of internet
Tele-Onthaal 106 Betalend Niet via fax, e-mail of internet
Kindertelefoon 102 Gratis Niet via fax, e-mail of internet
Child focus 116 000 Gratis Niet via fax, e-mail of internet

Contact Telenet

Heb je een vraag? Neem contact op zoals het jou het best past.

Via de telefoon

Administratieve vraag stellen 015 66 66 66 Betalend

Openingsuren:

maandag tot vrijdag: 8u tot 20u

Zaterdag: 9u tot 17u30

Zon- en feestdagen: gesloten

Kies optie 1:
  • Je openstaande saldo raadplegen
  • Kopie van je laatste aanrekening
  • Telenet medewerker spreken
Technische vraag stellen 015 66 66 66 Betalend

Openingsuren:

maandag tot vrijdag: 8u tot 22u

Zaterdag: 9u tot 22u

Zon- en feestdagen: 9u tot 22u

Kies optie 2:

  • Technische storing internet
  • Technische storing kabel-tv of digitale tv
  • Technische storing vaste telefonie en mobiele diensten
  • Automatische diensten zoals modemtest, simkaart blokkeren en mobiel verbruik
Tv, internet- of vaste telefonieoplossing beluisteren  0800 66 016 Gratis

24u per dag te beluisteren, zonder wachttijden

Klant worden 0800 66 046 Gratis

Openingsuren:

maandag tot vrijdag: 8u tot 20u

Zaterdag: 9u tot 17u30

Zon- en feestdagen: gesloten

Kies optie 1: Promoties
Je telenet diensten opzeggen 0800 66 350 Gratis

Openingsuren:

Maandag tot vrijdag (8 u. - 20 u.), zaterdag (9 u. - 17.30 u.)

Op zon- en feestdagen zijn we gesloten

Via mail

Mailformulieren: stel je vraag via het mailformulier.


Tip: geef zeker mee als we je alleen schriftelijk kunnen contacteren. Binnen de 5 werkdagen krijg je dan van ons antwoord via e‑mail.

Via de post

Stuur je brief naar:

Telenet bvba
Klantendienst
Liersesteenweg 4
B-2800 Mechelen

 

Vermeld zeker je:

  • Naam
  • Adres
  • Klantennummer (als je klant bent)
  • Telefoonnummer (als je dat hebt)

In een Telenet-winkelpunt

Zoek het dichtstbijzijnde Telenet-winkelpunt op.

  • Ga naar de zoekpagina voor Telenet-winkelpunten
  • Volg de stapjes
  • Duid aan waarvoor je wil langskomen
  • Vul je postcode in
  • Bevestig je keuzes