Efficiënt communiceren en samenwerken

Altijd bereikbaar, ongeacht de locatie

Bedrijven erkennen het belang van een goed klantenservice. Altijd en overal bereikbaar zijn zodat er geen kansen gemist worden, is echter niet evident. Maar ook medewerkers onderling verwachten optimale communicatiemogelijkheden, zowel mobiel als op kantoor als thuis. Een nieuwe generatie communicatieplatformen maakt dat alles mogelijk.

Samenwerken als team: een nieuwe context

De afgelopen jaren zijn we met z'n allen volop digitaal gaan communiceren en samenwerken. Ondersteun medewerkers daarin optimaal, ongeacht hun locatie, zodat de bedrijfsvoering gegarandeerd blijft. Met de juiste samenwerktools maak je werken op afstand gemakkelijker voor iedereen.

Iedereen mee van in het begin

Bij het implementeren van nieuwe communicatietools mag je het veranderingsproces niet uit het oog verliezen. Ook de eindgebruiker moet immers mee zijn, door bijvoorbeeld een opleiding te volgen. Zo haal je het maximum uit je investering en kunnen werknemers optimaal vanop afstand productief zijn.

Hoe wil je communiceren en samenwerken?

Telefooncentrales in de cloud
  • Cloudcommunicatieplatformen voor telefonie en meer
  • Bepaal eenvoudig wie wanneer en hoe bereikbaar is
  • Schaalbaar: zowel voor kmo's als grote bedrijven
icon telephone
Mobiele telefonie
  • Nationaal en internationaal bellen
  • Een mobiel plan op maat van medewerkers
  • Surfen via 4G en 5G
Digitaal samenwerken
  • Veilig bestanden delen in de cloud
  • Licenties voor Office-toepassingen
  • Samenwerken en communiceren via Microsoft Teams 
Vaste telefonie
  • Configureerbare telefooncentrales
  • Telefoonlijnen via SIP of ISDN
  • Telefoonnummers voor marketing en service

Advies nodig? Laat je begeleiden door een expert

Elk bedrijf streeft naar succes. Bij Telenet Business zien we het als onze taak om jou daarin te ondersteunen en te inspireren. Daarom staan onze experts altijd voor je klaar. Ze luisteren graag naar je noden en gidsen je naar de beste oplossing.

Til zakelijke communicatie naar een hoger niveau

De eengemaakte digitale werkplek

Eén naadloze oplossing voor samenwerken en communiceren binnen en buiten je bedrijf? Lees meer over Unified Communications & Collaboration.

Een contactcenter voor klanten en leveranciers

De verwachtingen van je externe relaties liggen hoger dan ooit. Maak van je contactcenter hét aanspreekpunt voor alle communicatie met klanten en leveranciers.

Til zakelijke communicatie naar een hoger niveau

De eengemaakte digitale werkplek

Eén naadloze oplossing voor samenwerken en communiceren binnen en buiten je bedrijf? Lees meer over Unified Communications & Collaboration.

Een contactcenter voor klanten en leveranciers

De verwachtingen van je externe relaties liggen hoger dan ooit. Maak van je contactcenter hét aanspreekpunt voor alle communicatie met klanten en leveranciers.

Inspiratie

Hoe maak je van digitale transformatie een succes?
Bedrijven zetten technologie in voor strategische en organisatorische verandering. Hoe doe je dit succesvol? Je vindt de onmisbare elementen in deze minigids.
Telecom en IT vormen de spil in productiebedrijf Typhoon
Ontdek hoe Typhoons productieprocessen transformeren dankzij de IT- en telecomdiensten van Telenet Business en Just Connect.
UC&C brengt alle communicatietools samen
De klant van vandaag is veeleisend en wil op elk moment van de dag contact kunnen opnemen.
Vijf misvattingen over outsourcing als kmo
Hoe krijg je als kmo toegang tot het juiste IT-talent? Eén woord: outsourcing. We ontkrachten de vijf grootste misvattingen
Wat is een Security Operations Center (SOC) en hoe werkt het?
Mark Van Tiggel, Director Security, legt uit hoe Telenet zijn eigen Security Operations Center (SOC) inzet om zowel interne systemen als klantenapplicaties te beschermen.
Losgeld betalen na een cyberaanval: ja of nee?
Cybercriminaliteit is aan een stevige opmars bezig, mede doordat bedrijven steeds meer losgeld betalen bij een cyberaanval. Maar dat is zeker geen goed idee.