nl

Alles over de prijsaanpassing

Vanaf maandag 28 april 2025 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementsprijzen van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 2,9%.

Wat betekent dat voor jou?

Op je persoonlijke overzicht zie je wat het exact voor jou betekent. Log in om je overzicht per product te zien.

Wat met je aanrekening?

De prijsaanpassing gaat in op maandag 28 april 2025. Je ziet dat op je eerste aanrekening na die datum.

Betaal je niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor je de eerste aanrekening met de nieuwe prijzen ontvangt. Dat is afhankelijk van je aanrekeningsperiode.

Wat met de abonnementsperiode aangerekend voor 28 april 2025? De nieuwe prijzen zijn zichtbaar op je eerste aanrekening na 28 april. Voor de periode tot en met 27 april worden nog de oude prijzen toegepast. Op die aanrekening zie je dus misschien eenmalig een bedrag dat iets lager is dan de nieuwe prijs.

Heb je een korting?

Je behoudt je korting zolang je in aanmerking komt en zolang ze loopt! Van welke korting geniet je?

Sociaal tarief of groepskorting

De prijsaanpassing is van toepassing. We brengen je korting in mindering op de aangepaste prijzen.

Werkgeversbijdrage: Telenet Incentive Plan

Je werkgever beslist of hij de prijsaanpassing (geheel of gedeeltelijk) op zich neemt. 

Is dat niet zo? Dan verhoogt je aanrekening met het bedrag van de prijsaanpassing. Voor meer informatie kan je terecht bij je werkgever.

We houden je op de hoogte

We informeerden je persoonlijk tussen 10 en 28 maart 2025 over de aanpassing. Wens je naar aanleiding van deze prijsaanpassing je Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar je kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.

Goed om te weten

  • Er is geen prijsaanpassing voor deze producten: Telenet Essential Internet HighFIVE, TV-theek opvragingen, installatie-en activeringskosten, opties op internetproducten, vaste en mobiele telefonie, prijs volgens verbruik van mobiele telefonie, sociaal internetaanbod, sociaal internetaanbod + TV, FreePhone Business, domeinnamen, cloud, security en hosting producten. 
  • Heb je vragen over de aanpassing? Dan kan je altijd terecht bij onze Klantendienst.