Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
  • Hulp nodig?
 
 

Hulp bij geregistreerde toestellen Telenet TV iconic

We zien dat jij een YUGO-klant bent. Deze info is niet echt nuttig voor jou. Je vindt hier een antwoord op al je YUGO-vragen.

 
 
 
 

Ik heb al 5 toestellen geregistreerd

Je kan via je smartphone, tablet of computer geen tv-kijken omdat je al 5 toestellen geregistreerd hebt. Kijk via een van je 5 geregistreerde toestellen of registreer een nieuw toestel. Bij de registratie van een nieuw toestel wordt het toestel dat het langst niet gebruikt is, automatisch vervangen door het nieuwe toestel.

Ik heb deze computer al geregistreerd. Waarom opnieuw?

Het is mogelijk dat je je computer (die je al geregistreerd had) nog een keer moet registreren als je een film, serie of zender uit je extra pakket (bv. Streamz (+), Play More of Play Sports) wil bekijken.

Dat is zo als …

  • er meerdere gebruikers op je computer zijn.
  • je meerdere besturingssystemen op je computer gebruikt.
  • jij je cache en cookies hebt verwijderd (gecleared) én Silverlight opnieuw hebt geïnstalleerd.
  • je je computer verwijderde uit de geregistreerde toestellen.
  • je een cookie blocker gebruikt op je computer (bijvoorbeeld CCleaner, Adblock Plus, GlimmerBlocker, ...). Die kan je blijven gebruiken op 2 voorwaarden:

Je behoudt de cookies van telenet.tv

Je behoudt de instellingen van Microsoft Silverlight

Vink de optie hier af

 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Facebook

Facebook

Stel je vraag via Facebook.

Twitter
 
De Netweters

De Netweters

Stel je vraag online aan andere klanten.

Telenet Community Forum
 
Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons