Een bundel met internet, vaste telefonie en digitale televisie voor ondernemers.
Wat bepaalt de surfsnelheid van je internetverbinding?
* Bij intensief gebruik tijdens piekuren, kan de internetsnelheid tijdelijk worden beperkt. Telenet netwerkbeheer is van toepassing. Meer info op telenet.be/internetgebruik.
** Na de succesvolle installatie van Internet Back-up wordt er éénmalig een activeringskost van €50 aangerekend.
Kijk [[TV]] op pc, laptop, tablet en smartphone
Welke zenders ontvang ik via Telenet?
waarvan + 60 in HD
Voor de strafste supporters
*Voor zakelijke klanten die Play Sports in een horecacontext openbaar wensen te vertonen aan hun klanten, is een extra licentie via Eleven Sports vereist. Registratie en info via Eleven Sports b2b.
* Aanbod geldig vanaf 11/8/20 voor bestaande en nieuwe klanten van een Play Sports abonnement. Aanbod niet geldig voor Play Sports dagpas. De korting van €10 op het Play Sports abonnement wordt automatisch verrekend op de maandelijkse aanrekening. Deze korting is geldig tem 11/9/20. Aanbod niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.
€ 95,13 /mnd Details
Installatie
|
Gratis installatie
€ 0,00
|
Na de succesvolle installatie van Internet Back− up wordt er éénmalig een activeringskost van €50 aangerekend. |
Gratis installatie
& activatie
Bepalingen en voorwaarden
Prijzen zijn exclusief btw.
Het aanbod omvat gratis Comfort installatie (t.w.v. € [[TB_FI_PRICE]]) (kiest de klant voor een duurdere installatie dan krijgt hij een korting van € [[TB_FI_PRICE]] op de prijs van de installatie).
De algemene voorwaarden Telenet Business voor producten en diensten bestemd voor zelfstandigen en kleine bedrijven (m.i.v. de daarin vervatte bijzondere voorwaarden) (de “Algemene Voorwaarden”), gebruiksvoorwaarden en productspecificaties van Telenet Business zijn, in zoverre er in deze bijzondere voorwaarden niet van afgeweken wordt, van toepassing op [[TB_BUNDLE_4P_M]] en [[TB_BUNDLE_3P_M]].
De specificaties van [[TB_BUNDLE_4P_M]] (Buro) worden vermeld op de productpagina(s) die de Klant kan raadplegen op www.telenet.be. Telenet biedt verschillende [[TB_BUNDLE_4P_M]] (Buro) abonnementen aan waaruit de Klant kan kiezen (bv. afhankelijk van het aantal gewenste simkaarten of het gewenste volume mobiele data) of die de Klant kan samenstellen (bijv. toevoegen van vaste telefonie en/of digitale TV). Het spreekt voor zich dat de hieronder vermelde bijzondere voorwaarden enkel van toepassing zijn indien en in die mate dat ze betrekking hebben op de diensten die opgenomen zijn in het [[TB_BUNDLE_4P_M]] (Buro) abonnement van de Klant.
Algemeen
Bij [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] (Buro) kan een (forfaitair of onbeperkt) volume belminuten en/of sms’en en/of mobiele data inbegrepen zijn in de maandelijkse abonnementsprijs (de “Bundel”). Indien de Bundel op het einde van de facturatieperiode niet (volledig) werd verbruikt, worden de overgebleven belminuten en/of sms’en en/of mobiele data niet overgedragen naar de volgende facturatieperiode. Indien het in de Bundel eventuele inbegrepen volume aan mobiele data volledig werd verbruikt, wordt het mobiel internetverbruik tot het einde van de facturatieperiode gepauzeerd. Indien het in de Bundel eventuele inbegrepen volume aan belminuten en/of sms’en volledig werd verbruikt, wordt extra verbruik bijkomend aangerekend.
Met uitzondering van oproepen/sms’en van en naar speciale nummers (070, 0900, …) en het gebruik van diensten van derde partijen (dewelke steeds bijkomend aangerekend worden), zijn de in de Bundel inbegrepen belminuten en sms’en enkel geldig voor oproepen/sms’en (i) voor wat betreft vaste en mobiele telefonie: vanuit België naar Belgische nummers, en (ii) voor wat betreft mobiele telefonie: vanuit de EU Zone naar Belgische nummers en naar nummers in de andere landen van de EU Zone. Eventuele in de Bundel inbegrepen mobiele data zijn enkel geldig in België en de andere landen van de EU Zone. Tenzij uitdrukkelijk anders bepaald, is ieder ander verbruik nooit inbegrepen in de Bundel en wordt zulk verbruik steeds bijkomend aangerekend.
Een eventueel in de Bundel inbegrepen “onbeperkt” volume is enkel geldig op voorwaarde van een normaal gebruik, zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden. In geval van een aanbod van onbeperkt mobiel bellen en/of sms’en, zal een verbruik dat 30.000 minuten en/of 30.000 sms’en overschrijdt in elk geval niet worden beschouwd als een normaal gebruik van de dienst; indien langer dan 30.000 minuten wordt gebeld of meer dan 30.000 sms’en worden verstuurd, zal de betrokken dienst tot het einde van de facturatieperiode worden gepauzeerd. In geval van een aanbod van onbeperkte mobiele data, moet de Klant rekening houden met:
Mobiele telefonie en data
De simkaarten mogen enkel ter beschikking gesteld worden aan de werknemers of aangestelden van de Klant, in het kader van de bedrijfsvoering. De simkaart(en) moeten binnen een termijn van veertien dagen na ontvangst geactiveerd worden. De niet (tijdige) activering van de simkaart wordt beschouwd als een opzegging van de overeenkomst. Indien de activering niet kan doorgaan omwille van technische redenen, voorziet Telenet de Klant van nieuwe simkaarten met nieuwe mobiele nummers. De toekenning van een nieuw mobiel nummer kan geen aanleiding geven tot ontbinding van de overeenkomst lastens Telenet.
Indien de Klant overstapt naar een nieuw [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] abonnement waarin een hoger volume mobiele data inbegrepen is dan in zijn huidige [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] abonnement (een “Upgrade”), zal het nieuwe [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] abonnement onmiddellijk beschikbaar zijn tijdens de lopende facturatieperiode. Indien de Klant overstapt naar een nieuw [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] abonnement waarin een lager volume mobiele data inbegrepen is dan in zijn huidige [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] abonnement (een “Downgrade”), zal het nieuwe [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] abonnement pas in werking treden vanaf de eerste dag van de eerstvolgende facturatieperiode. In eenzelfde facturatieperiode kan de Klant na een Upgrade niet vervolgens een Downgrade doen. De Klant dient de Up- en Downgrades te goeder trouw aan te vragen. Telenet behoudt zich het recht voor om bij het frauduleus doorvoeren van Up- en Downgrades het werkelijke meerverbruik aan te rekenen.
Eventuele vermelde internetsnelheden zijn theoretische maximumsnelheden bij aansluiting van een pc of laptop op de modem met een netwerkkabel. De werkelijke internetsnelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren (zoals wifi, interne bekabeling, processor,…). De afstand van de aansluiting tot de node heeft echter geen invloed op de werkelijke internetsnelheid die de Klant kan behalen. Meer info: www.telenet.be/business/internetsnelheid.
Indien de Klant van de dienst Safesurf wil genieten, moet hij deze dienst eerst zelf activeren.
Indien de Klant van de dienst Internet Back-up wil genieten, moet hij Telenet eerst vragen de dienst te activeren. Telenet zal de activering evenwel enkel kunnen uitvoeren op voorwaarde dat er voldoende mobiele dekking op de locatie is. In sommige gevallen zal Telenet eerst de modem van de Klant moeten vervangen.
Indien Terugkijk TV inbegrepen is bij digitale TV ([[TV]]), is het echter mogelijk dat een zender geen terugkijkrechten heeft voor sommige uitzendingen. Voor alle info over Terugkijk TV, zie www.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv-en-hoe-werkt-het/
Bij digitale TV kan de Klant gebruik maken van [[TB_TV_APP]]/[[TV]]. Enkel de beheerders aangeduid door de Klant hebben toegang tot [[TB_TV_APP]]/[[TV]]; de overige simkaartgebruikers niet. Het aantal schermen waarop men via [[TB_TV_APP]]/[[TV]] tegelijkertijd Digitale TV kan kijken, is beperkt. Voor meer informatie, zie www.telenet.be/nl/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-yelo-play-app-yeloplaybe/. [[TB_TV_APP]]/[[TV]] kan in alle landen van de Europese Unie worden bekeken, maar sommige films, series of programma’s kunnen enkel op het internetnetwerk van Telenet worden bekeken. Voor alle info over [[TB_TV_APP]]/[[TV]], zie www.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/wat-is-de-yelo-play-app
De [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] (Buro) abonnementen zijn overeenkomsten van onbepaalde duur en kunnen op elk moment kosteloos worden opgezegd. Als de Klant - in combinatie met het afnemen of aanhouden van een [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] (Buro) abonnement - korting heeft verkregen op de aankoop van één of meerdere toestellen, dan zal Telenet de Klant bij de opzegging van zijn [[TB_BUNDLE_4P_BASE_NAME]] (Buro) abonnement echter wel een vergoeding aanrekenen gelijk aan de restwaarde van de korting op het/de toestel(len), indien de minimumduur voor het verkrijgen van de toestelkorting op het moment van de opzegging nog niet was verstreken. Meer info kan de Klant terugvinden in de tabel ‘restwaarde toestelkorting’ bij de overeenkomst.
Indien je van de dienst Internet Back-up wil genieten, moet je Telenet eerst vragen de dienst te activeren. Telenet zal de activering evenwel enkel kunnen uitvoeren op voorwaarde dat er voldoende mobiele dekking op de locatie is. In sommige gevallen zal Telenet eerst de modem van de klant moeten vervangen.
Activatie:
Na de succesvolle installatie van Internet Back-up wordt er éénmalig een activeringskost van € 50 aangerekend.
Safespot Pro is een optie die enkel kan afgenomen worden bij Business Fibernet (als standalone dienst of als onderdeel van KLIK buro of KLIK), bij Business Fibernet S (als standalone dienst of als onderdeel bij KLIK buro S of KLIK S), bij Business Fibernet 150 (als standalone dienst of als onderdeel bij Fluo go) of bij Business Fibernet 300 plus (als standalone dienst of als onderdeel bij Fluo Plus of Fluo Plus met TV) en vereist dat de klant over een modem CH6643E, Mercury HGW CH7465LG, Mercury HGW CH8568LG of CV8560E beschikt. Safespot Pro wordt onmiddellijk na intekening geactiveerd (Business Fibernet 150, Business Fibernet 300, Business Fibernet of Business Fibernet S). Business Fibernet (S): Telenet biedt fiber tot de node aan; lokaal distributienetwerk in kabel.
De klant gaat een overeenkomst van onbepaalde duur aan die op elk ogenblik kosteloos kan opgezegd worden.
Speedboost 1G Business is een optie die enkel kan afgenomen worden bij Business Fibernet (als standalone dienst of als onderdeel van KLIK buro of KLIK) en vereist dat de klant over een modem Mercury HGW CH7465LG of eMTA CV7160E beschikt. De optie wordt onmiddellijk na intekening geactiveerd (op voorwaarde dat Business Fibernet reeds geactiveerd werd). Telenet biedt fiber tot de node aan; lokaal distributienetwerk in kabel.
1 De vermelde internetsnelheden zijn theoretische maximumsnelheden bij aansluiting van een pc of laptop op de modem met een netwerkkabel. De werkelijke internetsnelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren (zoals wifi, interne bekabeling, processor,…). De afstand van de aansluiting tot de node heeft echter geen invloed op de werkelijke internetsnelheid die je kan behalen. Meer info