Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is Terugkijk TV en hoe werkt het?

Je favoriete programma gemist? Geen probleem! Met Terugkijk TV mis je niets. Hoe lang je terug kan kijken hangt af van je abonnement of extra pakketten.

 

  • WIGO / WIGO home: 36 uur
  • YUGO ALL-IN / Streamz, Streamz+ en Play More: 7 dagen
  • Play Sports: 7 dagen op de Play Sports-zenders. Met een Play Sports Dagpas kan je niet genieten van Terugkijk TV.

Met andere abonnementen kan je geen Terugkijk TV gebruiken. 

 

Tip: heb je het juiste abonnement of pakket? Installeer de Yelo Play-app om ook gebruik te maken van Terugkijk TV op je smartphone, tablet of pc.

Maak je keuze...

Je kijkt via tv

 

Je kijkt via smartphone, tablet of computer

Je hebt nodig...

  • een van bovenstaande abonnementen
  • Telenet TV met één van deze type decoders die interactief is

Telenet TV-box

AD2200

AD2100

AD220

AD210

 
 

Bekijk zelf hoe eenvoudig Terugkijk TV is!

  • Open de TV-gids
  • Kies een programma in het verleden met Terugkijk TV: je herkent ze aan dit icoon 
  • Druk op OK en kies Nu kijken
     
Tip: je navigeert makkelijk door de dagen met de toetsen 

Op welke zenders kan ik terugkijken?

Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoontje .

 

Wist je dat: bij sommige zenders start je gekozen programma of film onmiddellijk zonder reclame omdat ze het correcte startuur doorgeven. Andere zenders doen dat niet. 

 

Volledig overzicht van zenders die Terugkijk TV aanbieden

 
 

Je hebt nodig...

  • Telenet TV en Telenet-internet
  • WIGO, WIGO home, YUGO (S), Streamz(+), Play More of Play Sports

Op welke zenders kan ik terugkijken?

Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoontje .

 

Wist je dat: bij sommige zenders start je gekozen programma of film onmiddellijk zonder reclame omdat ze het correcte startuur doorgeven. Andere zenders doen dat niet. 

 

Volledig overzicht van zenders die Terugkijk TV aanbieden

 
 

Help, Terugkijk TV werkt niet (meer)!

Heb je nog geen Streamz(+), Play More of Play Sports?

Terugkijk TV is alleen inbegrepen in Streamz, Streamz+, Play More & Play Sports (bij Play Sports alleen op Play Sports-zenders).

  • Ga in Mijn Telenet naar Mijn Televisie > Telenet TV
  • Kies bij Extra pakketten wat je wil toevoegen: Streamz, Streamz+ of Play Sports

 

Goed om weten: Bestellen kan ook via de TV-shop.

CHECK JE INTERACTIVITEIT IN 1-2-3

Open de TV-gids

  • Kan je meer dan 2 dagen ver kijken? Je decoder is interactief. 
  • Kan je maar tot 2 dagen ver kijken? Je decoder is niet interactief. 

 

Tip: Gebruik de dubbele pijltjestoets  om snel naar een volgende dag te gaan.

HIJ IS NIET INTERACTIEF, WAT NU?

Hoe is je decoder aangesloten?

Via Powerline-adaptor?

 
 

Kijk na...

Stopcontact

Zitten je Powerline-adapters goed in het stopcontact? Probeer een ander stopcontact. Gebruik geen stekkerblok.

UTP-kabels

Zijn de UTP-kabels goed vastgeklikt? Verwijder de UTP-kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Ledlampjes

Kleuren de 3 led-lampjes groen? Het is mogelijk dat één van je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet herkent. Dat er geen verbinding is tussen je Powerlines.

Herkent je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet? Druk 5 tot 10 seconden lang op de Security-knop van elke adapter.

Opgelet: Gebruik het factory-reset knopje niet.

Het status-ledje van de Powerline-adapter zal groen, oranje of rood oplichten. Een groen ledje wil
zeggen dat alles in orde is. Een oranje of rood ledje duiden op een verminderde snelheid.

 

Via UTP-kabel?

 
 

Kijk na...

UTP-kabels

Is je UTP-kabel goed vastgeklikt in je Digibox of Digicoder én in je Telenet-modem? Verwijder de kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Kabels beschadigd?

Zijn je kabels nergens beschadigd? Denk ook aan mogelijke beschadigingen als de kabel in je muur ligt.

Herstarten

Herstart je decoder. Haal de stekker 10 sec. uit het stopcontact en sluit hem opnieuw aan.

 
 

Werkt het toch niet?

Bel onze klantendienst op 015 66 66 66 en we helpen je meteen verder!

{{lineValue}}
  • Het is mogelijk dat een zender geen terugkijkrechten heeft voor sommige uitzendingen
  • DPG Media (vtm, vtm2, vtm3, vtm4 en vtm Kids) laat het niet toe om terugkijkprogramma’s en reclameblokken verder te spoelen. Opnames kan je natuurlijk wel verder spoelen.
  • Heb je YUGO? Je kan de YUGO TV-app downloaden of surfen naar yugotv.be.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs