Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat is Terugkijk TV en hoe werkt het?

 
 

Een programma gemist of wil je graag iets herbekijken? Kijk je programma's tot 7 dagen terug waar en wanneer jij dat wil. Ook met je tv-app van Telenet kan je onbeperkt tot 7 dagen terug je favoriete programma’s (her)bekijken. Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoon .

Maak je keuze...

Je kijkt via tv

 

Je kijkt via smartphone, tablet of computer

Bekijk zelf hoe eenvoudig Terugkijk TV is!

  • Open de TV-gids
  • Kies een programma in het verleden met het icoon .
  • Druk op OK en kies Nu kijken. Je navigeert makkelijk door de dagen met de toetsen 

Help, Terugkijk TV werkt niet (meer)!

Check je interactiviteit in 1-2-3

Open de TV-gids

  • Kan je meer dan 2 dagen ver kijken? Je decoder is interactief. 
  • Kan je maar tot 2 dagen ver kijken? Je decoder is niet interactief.

Hoe is je decoder aangesloten?

Via Powerline-adapter?

 
 

Kijk na...

Stopcontact

Zitten je Powerline-adapters goed in het stopcontact? Probeer een ander stopcontact. Gebruik geen stekkerblok.

UTP-kabels

Zijn de UTP-kabels goed vastgeklikt? Verwijder de UTP-kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Ledlampjes

Kleuren de 3 led-lampjes groen? Het is mogelijk dat één van je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet herkent. Dat er geen verbinding is tussen je Powerlines.

Herkent je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet? Druk 5 tot 10 seconden lang op de Security-knop van elke adapter.

Opgelet: Gebruik het factory-reset knopje niet.

Het status-ledje van de Powerline-adapter zal groen, oranje of rood oplichten. Een groen ledje wil
zeggen dat alles in orde is. Een oranje of rood ledje duiden op een verminderde snelheid.

 

Via UTP-kabel?

 
 

Kijk na...

UTP-kabels

Is je UTP-kabel goed vastgeklikt in je Digibox of Digicoder én in je Telenet-modem? Verwijder de kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.

Kabels beschadigd?

Zijn je kabels nergens beschadigd? Denk ook aan mogelijke beschadigingen als de kabel in je muur ligt.

Herstarten

Herstart je decoder. Haal de stekker 10 sec. uit het stopcontact en sluit hem opnieuw aan.

 

Nog niet opgelost?

Contacteer onze klantendienst en we helpen je meteen verder!

 
{{lineValue}}
  • Alle zenders die Terugkijk TV aanbieden.
  • Je hebt geen toegang tot Terugkijk TV via een Play Sports Dagpas.
  • Het is mogelijk dat een zender geen terugkijkrechten heeft voor bepaalde uitzendingen
  • Je kan de reclameblokken tijdens programma's op VTM en Play niet meer verderspoelen.
 
 
 
 

Wat heb je nodig?

  • Telenet TV met een decoder (Telenet TV-box, Digicorder of Digibox)
  • een internetverbinding in de Europese Unie (wifi, netwerkkabel, 3G, 4G of 5G)
  • de Telenet TV-app of -website

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs