Heb je Telenet TV? Dan geniet je standaard van 7 dagen Terugkijk TV. Een programma gemist of wil je graag iets herbekijken? Kijk tot 7 dagen terug waar en wanneer jij dat wil. Ook met de Telenet TV-app kan je onbeperkt tot 7 dagen terug je favoriete programma’s (her)bekijken.
Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoontje .
Wist je dat: bij sommige zenders start je gekozen programma of film onmiddellijk zonder reclame omdat ze het correcte startuur doorgeven. Andere zenders doen dat niet.
Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoontje .
Wist je dat: bij sommige zenders start je gekozen programma of film onmiddellijk zonder reclame omdat ze het correcte startuur doorgeven. Andere zenders doen dat niet.
Open de TV-gids
Tip: Gebruik de dubbele pijltjestoets om snel naar een volgende dag te gaan.
Zitten je Powerline-adapters goed in het stopcontact? Probeer een ander stopcontact. Gebruik geen stekkerblok.
Zijn de UTP-kabels goed vastgeklikt? Verwijder de UTP-kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.
Kleuren de 3 led-lampjes groen? Het is mogelijk dat één van je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet herkent. Dat er geen verbinding is tussen je Powerlines.
Herkent je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet? Druk 5 tot 10 seconden lang op de Security-knop van elke adapter.
Opgelet: Gebruik het factory-reset knopje niet.
Het status-ledje van de Powerline-adapter zal groen, oranje of rood oplichten. Een groen ledje wil
zeggen dat alles in orde is. Een oranje of rood ledje duiden op een verminderde snelheid.
Is je UTP-kabel goed vastgeklikt in je Digibox of Digicoder én in je Telenet-modem? Verwijder de kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.
Zijn je kabels nergens beschadigd? Denk ook aan mogelijke beschadigingen als de kabel in je muur ligt.
Herstart je decoder. Haal de stekker 10 sec. uit het stopcontact en sluit hem opnieuw aan.
Bel onze klantendienst op 015 66 66 66 en we helpen je meteen verder!
Je geniet van 7 dagen Terugkijk TV
Je geniet van 7 dagen Terugkijk TV
Met Play More geniet je van 7 dagen Terugkijk TV . Heb je Play Sports? Dan heb je 7 dagen Terugkijk TV beschikbaar op alle Play Sports-zenders.
Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoontje .
Wist je dat: bij sommige zenders start je gekozen programma of film onmiddellijk zonder reclame omdat ze het correcte startuur doorgeven. Andere zenders doen dat niet.
Let op: heb je nog WIGO (home) of YUGO (All-in)? Dan geniet je nog steeds van Terugkijk TV.
Programma’s die je met Terugkijk TV kan bekijken, herken je aan het Terugkijk TV-icoontje .
Wist je dat: bij sommige zenders start je gekozen programma of film onmiddellijk zonder reclame omdat ze het correcte startuur doorgeven. Andere zenders doen dat niet.
Terugkijk TV is alleen inbegrepen in Streamz, Streamz+, Play More & Play Sports (bij Play Sports alleen op Play Sports-zenders).
Goed om weten: Bestellen kan ook via de TV-shop.
Open de TV-gids
Tip: Gebruik de dubbele pijltjestoets om snel naar een volgende dag te gaan.
Zitten je Powerline-adapters goed in het stopcontact? Probeer een ander stopcontact. Gebruik geen stekkerblok.
Zijn de UTP-kabels goed vastgeklikt? Verwijder de UTP-kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.
Kleuren de 3 led-lampjes groen? Het is mogelijk dat één van je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet herkent. Dat er geen verbinding is tussen je Powerlines.
Herkent je (Wifi) Powerline-adapters de andere adapters niet? Druk 5 tot 10 seconden lang op de Security-knop van elke adapter.
Opgelet: Gebruik het factory-reset knopje niet.
Het status-ledje van de Powerline-adapter zal groen, oranje of rood oplichten. Een groen ledje wil
zeggen dat alles in orde is. Een oranje of rood ledje duiden op een verminderde snelheid.
Is je UTP-kabel goed vastgeklikt in je Digibox of Digicoder én in je Telenet-modem? Verwijder de kabel aan beide uiteinden en let erop dat je een 'klik' hoort als je de kabel opnieuw aansluit.
Zijn je kabels nergens beschadigd? Denk ook aan mogelijke beschadigingen als de kabel in je muur ligt.
Herstart je decoder. Haal de stekker 10 sec. uit het stopcontact en sluit hem opnieuw aan.
Bel onze klantendienst op 015 66 66 66 en we helpen je meteen verder!
Graag hulp of meer uitleg?