Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 
 

Kies KLIK BURO S
MET DIGITALE TV

Bundel met internet, digitale televisie en vaste telefonie voor ondernemers.

 
Karin Battesti van Pain Louvain
 
 
 

Internet
Onbeperkt surfen

Max. downloadsnelheid 1

Wat bepaalt de surfsnelheid van je internetverbinding?

150 Mbps
Max. uploadsnelheid 1
15 Mbps
Downloadvolume
200 GB
Surfen op alle Telenet Wi-Free hotspots
inbegrepen

* Bij intensief gebruik tijdens piekuren, kan de internetsnelheid tijdelijk worden beperkt. Telenet netwerkbeheer is van toepassing. Meer info op telenet.be/internetgebruik.

 
 

Telenet TV
Digitale TV op al je schermen

Onze tv-apps

Kijk Telenet TV op pc, laptop, tablet en smartphone

Inbegrepen
TV-zenders

Welke zenders ontvang ik via Telenet?

Meer dan 80

waarvan + 60 in HD

Terugkijk TV (36u)
Niet inbegrepen
Telenet TV-box
Inbegrepen
Kabelabonnement
Inbegrepen
Films op aanvraag
Meer dan 2000 films
Digitale radio en muziek
49 radio- en 10 muziekzenders
 
 

Voeg een entertainmentpakket toe

{{productOption.promoText}}

Topseries van overal en van bij ons

 
 

X

Topseries van overal en van bij ons
 

Neem Streamz bij je digitale tv en stap erin én eruit wanneer je wil, zonder kleine lettertjes.

 

Voor fans van topseries van hier en internationaal, alles van HBO inbegrepen.

 

Met Streamz  geniet je van:

  • De beste films en series van HBO en Paramount+
  • Streamz Originals en Vlaamse topseries
  • Kijkplezier voor kids en tieners
 
 
 
 
{{productOption.promoText}}

Alles van Streamz+ en de meest recente topfilms

 
 

X

Zoveel topfilms en series om fan van te worden

 

Alles van Play+ en de meest recente topfilms

 

De strafste lokale en internationale series en elke maand de grootste blockbusters.

 

Met Play More  geniet je van:

  • Elke maand een nieuwe lading recente films
  • De strafste internationale series, inclusief de nieuwe series van HBO gelijktijdig met hun uitzending in de VS
  • Topseries van eigen bodem
  • Kijkpret voor kids en tieners
  • 7 dagen Terugkijk TV
 
 
 
 
{{productOption.promoText}}
vanaf

Voor de strafste supporters

 

*Voor zakelijke klanten die Play Sports in een horecacontext openbaar wensen te vertonen aan hun klanten, is een extra licentie via Eleven Sports vereist. Registratie en info via Eleven Sports b2b.

 
 

X

6 HD zenders boordevol Belgische en internationale competities van match tot amusement, dat is Play Sports. Geniet van talloze topsporten en neem ook mee een kijkje achter de schermen bij de strafste Belgische sporters.

 

  • Voetbal
  • Volleybal
  • Basketbal
  • Hockey
  • Veldrijden
  • Motorcross
  • Formule 1
  • Formule E
  • Golf
 
 
 
 
 
 
 
Even geduld aub

Je keuze

product logo

€ 79,01 /mnd DetailsVerbergen

Maandelijks+

Totaal

Eénmalig+

Installatie
€ 85
Gratis installatie
€ 0,00
Activering op ons netwerk
€ 50
Gratis activatie
€ 0,00
Totaal
 
 
 
 
 

Gratis installatie
& activatie

  • Een ervaren installateur komt langs wanneer het jou past
  • Je Wifi wordt getest en verbeterd indien nodig
  • De installateur geeft antwoord op al je vragen
  • Je kan de installatie ook zelf uitvoeren indien je dat wenst
 
 

Digitale TV combineren met het strafste internet en mobiele telefonie ?

 
+
 
+
 
+
 
 
 
 
 
 
 

Bepalingen en voorwaarden
Prijzen zijn exclusief btw.

Promo

Het aanbod omvat (i) gratis Comfort installatie (t.w.v. € 70,25) (kiest de klant voor een duurdere installatie dan krijgt hij een korting van € 70,25 op de prijs van de installatie) en (ii) gratis activatie (t.w.v. € 41,32).

 

Optie Safespot Pro
KLIK
  1. 1    Algemeen

De algemene voorwaarden Telenet Business voor producten en diensten bestemd voor zelfstandigen en kleine bedrijven (m.i.v. de daarin vervatte bijzondere voorwaarden) (de “Algemene Voorwaarden”), gebruiksvoorwaarden en productspecificaties van Telenet Business zijn, in zoverre er in deze bijzondere voorwaarden niet van afgeweken wordt, van toepassing op KLIK en KLIK BURO.

 

De specificaties van KLIK (Buro) worden vermeld op de productpagina(s) die de Klant kan raadplegen op www.telenet.be. Telenet biedt verschillende KLIK (Buro) abonnementen aan waaruit de Klant kan kiezen (bv. afhankelijk van het aantal gewenste simkaarten of het gewenste volume mobiele data) of die de Klant kan samenstellen (bijv. toevoegen van vaste telefonie en/of digitale TV). Het spreekt voor zich dat de hieronder vermelde bijzondere voorwaarden enkel van toepassing zijn indien en in die mate dat ze betrekking hebben op de diensten die opgenomen zijn in het KLIK (Buro) abonnement van de Klant.

 
 
2    Vaste en mobiele telefonie en mobiele data

Algemeen

Bij KLIK (Buro) kan een (forfaitair of onbeperkt) volume belminuten en/of sms’en en/of mobiele data inbegrepen zijn in de maandelijkse abonnementsprijs (de “Bundel”). Indien de Bundel op het einde van de facturatieperiode niet (volledig) werd verbruikt, worden de overgebleven belminuten en/of sms’en en/of mobiele data niet overgedragen naar de volgende facturatieperiode. Indien het in de Bundel eventuele inbegrepen volume aan mobiele data volledig werd verbruikt, wordt het mobiel internetverbruik tot het einde van de facturatieperiode gepauzeerd. Indien het in de Bundel eventuele inbegrepen volume aan belminuten en/of sms’en volledig werd verbruikt, wordt extra verbruik bijkomend aangerekend.

 

Met uitzondering van oproepen/sms’en van en naar speciale nummers (070, 0900, …) en het gebruik van diensten van derde partijen (dewelke steeds bijkomend aangerekend worden), zijn de in de Bundel inbegrepen belminuten en sms’en enkel geldig voor oproepen/sms’en (i) voor wat betreft vaste en mobiele telefonie: vanuit België naar Belgische nummers, en (ii) voor wat betreft mobiele telefonie: vanuit de EU Zone naar Belgische nummers en naar nummers in de andere landen van de EU Zone. Eventuele in de Bundel inbegrepen mobiele data zijn enkel geldig in België en de andere landen van de EU Zone. Tenzij uitdrukkelijk anders bepaald, is ieder ander verbruik nooit inbegrepen in de Bundel en wordt zulk verbruik steeds bijkomend aangerekend.

 

Een eventueel in de Bundel inbegrepen “onbeperkt” volume is enkel geldig op voorwaarde van een normaal gebruik, zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden. In geval van een aanbod van onbeperkt mobiel bellen en/of sms’en, zal een verbruik dat 30.000 minuten en/of 30.000 sms’en overschrijdt in elk geval niet worden beschouwd als een normaal gebruik van de dienst; indien langer dan 30.000 minuten wordt gebeld of meer dan 30.000 sms’en worden verstuurd, zal de betrokken dienst tot het einde van de facturatieperiode worden gepauzeerd. In geval van een aanbod van onbeperkte mobiele data, moet de Klant rekening houden met:

 

  • een verbruiksgrens in België van 40 GB (KLIK 1 SIM's unlimited mobiele data), 80 GB (KLIK 2 SIM’s unlimited mobiele data) en 200 GB (KLIK 5 SIM’s unlimited mobiele data). Indien de Klant deze overschrijdt, kan de Klant tot het einde van de facturatieperiode verder surfen aan een verminderde snelheid van 512 kbps;
  • een verbruiksgrens in de andere landen van de EU Zone van 26 GB (KLIK 1 SIM unlimited mobiele data), 50 GB KLIK 2 SIM's unlimited mobiele data) en 200 GB (KLIK 5 SIM’s unlimited mobiele data). Indien de Klant deze overschrijdt, kan de Klant tot het einde van de facturatieperiode verder surfen aan normale snelheid waarbij extra verbruik bijkomend zal aangerekend worden aan 0,003 EUR (excl. BTW) per MB.

 

Mobiele telefonie en data

De simkaarten mogen enkel ter beschikking gesteld worden aan de werknemers of aangestelden van de Klant, in het kader van de bedrijfsvoering. De simkaart(en) moeten binnen een termijn van veertien dagen na ontvangst geactiveerd worden. De niet (tijdige) activering van de simkaart wordt beschouwd als een opzegging van de overeenkomst. Indien de activering niet kan doorgaan omwille van technische redenen, voorziet Telenet de Klant van nieuwe simkaarten met nieuwe mobiele nummers. De toekenning van een nieuw mobiel nummer kan geen aanleiding geven tot ontbinding van de overeenkomst lastens Telenet.

 

  • in België : max. 20 GB (KLIK 1 SIM & 7,5GB mobiele data) max. 40 GB (KLIK 2 SIM’s & 15 GB mobiele data), max. 100 GB (KLIK 5 SIM’s & 40 GB mobiele data) en max. 200 GB (KLIK 10 SIM’s &120 GB mobiele data);
  • in andere landen van de EU Zone: max. 12 GB (KLIK 1 SIM & 7,5 GB mobiele data), max. 26 GB (KLIK 2 SIM’s & 15 GB mobiele data), max. 67 GB (KLIK 5 SIM’s & 40 GB mobiele data) en max. 162 GB (KLIK 10 SIM’s & 120 GB mobiele data).

 

Indien de Klant overstapt naar een nieuw KLIK abonnement waarin een hoger volume mobiele data inbegrepen is dan in zijn huidige KLIK abonnement (een “Upgrade”), zal het nieuwe KLIK abonnement onmiddellijk beschikbaar zijn tijdens de lopende facturatieperiode. Indien de Klant overstapt naar een nieuw KLIK abonnement waarin een lager volume mobiele data inbegrepen is dan in zijn huidige KLIK abonnement (een “Downgrade”), zal het nieuwe KLIK abonnement pas in werking treden vanaf de eerste dag van de eerstvolgende facturatieperiode. In eenzelfde facturatieperiode kan de Klant na een Upgrade niet vervolgens een Downgrade doen. De Klant dient de Up- en Downgrades te goeder trouw aan te vragen. Telenet behoudt zich het recht voor om bij het frauduleus doorvoeren van Up- en Downgrades het werkelijke meerverbruik aan te rekenen.

 
 
3    Vast internet

Eventuele vermelde internetsnelheden zijn theoretische maximumsnelheden bij aansluiting van een pc of laptop op de modem met een netwerkkabel. De werkelijke internetsnelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren (zoals wifi, interne bekabeling, processor,…). De afstand van de aansluiting tot de node heeft echter geen invloed op de werkelijke internetsnelheid die de Klant kan behalen. Meer info: www.telenet.be/business/internetsnelheid.

 

Indien de Klant van de dienst Safesurf wil genieten, moet hij deze dienst eerst zelf activeren.

 

Indien de Klant van de dienst Internet Back-up wil genieten, moet hij Telenet eerst vragen de dienst te activeren. Telenet zal de activering evenwel enkel kunnen uitvoeren op voorwaarde dat er voldoende mobiele dekking op de locatie is. In sommige gevallen zal Telenet eerst de modem van de Klant moeten vervangen.

 
 
4    Televisie

Indien Terugkijk TV inbegrepen is bij digitale TV (Telenet TV), is het echter mogelijk dat een zender geen terugkijkrechten heeft voor sommige uitzendingen. Voor alle info over Terugkijk TV, zie www.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv-en-hoe-werkt-het/

 

Bij digitale TV kan de Klant gebruik maken van Yelo Play/Telenet TV. Enkel de beheerders aangeduid door de Klant hebben toegang tot Yelo Play/Telenet TV; de overige simkaartgebruikers niet. Het aantal schermen waarop men via Yelo Play/Telenet TV tegelijkertijd Digitale TV kan kijken, is beperkt. Voor meer informatie, zie www.telenet.be/nl/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-yelo-play-app-yeloplaybe/. Yelo Play/Telenet TV kan in alle landen van de Europese Unie worden bekeken, maar sommige films, series of programma’s kunnen enkel op het internetnetwerk van Telenet worden bekeken. Voor alle info over Yelo Play/Telenet TV, zie www.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/wat-is-de-yelo-play-app

 
 
5    Overige bepalingen

De KLIK (Buro) abonnementen zijn overeenkomsten van onbepaalde duur en kunnen op elk moment kosteloos worden opgezegd. Als de Klant - in combinatie met het afnemen of aanhouden van een KLIK (Buro) abonnement - korting heeft verkregen op de aankoop van één of meerdere toestellen, dan zal Telenet de Klant bij de opzegging van zijn KLIK (Buro) abonnement echter wel een vergoeding aanrekenen gelijk aan de restwaarde van de korting op het/de toestel(len), indien de minimumduur voor het verkrijgen van de toestelkorting op het moment van de opzegging nog niet was verstreken. Meer info kan de Klant terugvinden in de tabel ‘restwaarde toestelkorting’ bij de overeenkomst.