Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik wil overstappen naar KLIK Buro. Wat met mijn huidig abonnement?

Onderstaande info is speciaal voor zelfstandigen en kleine ondernemers.

Wat met internet?

Kiest u voor KLIK Buro? Dan passen we uw internetabonnement aan naar Business Fibernet S bij KLIK Buro S of Business Fibernet bij KLIK Buro. 

Wat met telefonie?

Met KLIK Buro S, geniet u van Freephone Europe en de optie 24 BE Business. U belt dus de hele dag gratis naar alle vaste lijnen binnen België. 

  • Hebt u al Freephone Europe? Dan verandert er niets. 
  • Hebt u een ander telefoonabonnement? Dan passen we dat aan, uw telefoonnummer blijft uiteraard hetzelfde. 
  • Beschikt u over opties op uw vaste lijn? Dan blijven die opties behouden. 

Wat met digitale tv?

U kan uw decoder zonder problemen blijven gebruiken bij uw KLIK Buro-abonnement met
digitale tv. U hebt altijd de keuze om dat toestel te huren of aan te kopen.

 

Opgelet: u kan uw gehuurde decoder niet overkopen. Wil u een decoder kopen? Dan koopt u altijd een nieuw exemplaar. Geregistreerde opnames kunnen we helaas niet bewaren in dat geval.

{{lineValue}}

U kan met al uw vragen over uw KLIK Buro terecht bij de A-desk. Dat is de meest persoonlijke helpdesk ooit, speciaal voor kleine bedrijven en zelfstandigen. Wij helpen u meteen verder of u vraagt ons om u terug te bellen. 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs