Webmail

Contacteer ons

Heb je een vraag? Één van onze experts volgt jouw vraag persoonlijk op van A tot Z.

Deze pagina is bedoeld voor zelfstandigen en kleine bedrijven.
Ben je een particuliere klant? Ga dan naar onze contactpagina bestemd voor particulieren.

Telenet Assistant
Vind snel zelf je antwoord

Op onze hulppagina vind je alle veelgestelde vragen.

Stel je vraag

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Chat met ons

Deze heb je

Bel ons

Deze heb je

Mail ons

Deze heb je

Chat met ons

Deze heb je

Bel ons

Deze heb je

Mail ons

Deze heb je

Chat met ons via WhatsApp of Messenger

Heb je een vraag voor Telenet Business? We helpen je ook graag via WhatsApp of Facebook Messenger.

Enkele voordelen op een rijtje...

  • Lees het antwoord op het moment dat voor jou het beste past.
  • Ontvang een leesbevestiging zodra we je bericht lazen.
  • Stuur ons foto's of filmpjes van jouw probleem zodat we je gerichter kunnen helpen.  

Openingsuren

Maandag t.e.m. vrijdag 8-22 u.

Zaterdag t.e.m. zondag 9-22 u.                  
 

We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.    

Geen WhatsApp op dit toestel maar wel op je smartphone?

Scan deze QR-code en je start meteen een gesprek met één van onze experts.

Opgelet

Heb je een vraag over digitale tools (Microsoft 365, webhosting of domeinnamen)? Of wil je je abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Contacteer Telenet Business via 0800 68 000.

Dat doe je best op het nummer +32 15 33 22 66.  

Storingen en technische ondersteuning (optie 1)   

24/7

Facturen en betalingen (optie 2) 

ma-vrij: 8 - 18 u.

Wijzigen van gegevens (optie 2)  

ma-vrij: 8 - 18 u.

Product aankopen of aanpassen (optie 3)

ma-vrij: 8 - 20 u.

Verhuis (optie 4)

ma-vrij: 8 - 18 u.

Product opzeggen of bestelling annuleren (optie 5) 

ma-vrij: 8 - 20 u.

Voor specifieke vragen over Microsoft 365, het beheer van je social media, je website of je domeinnaam

Info over deze diensten?

0800 66 887

Ma-vrij: 9 - 17.30 u. 

Technische vraag?

09 326 90 94 of via MyCloud.

Ma-vrij: 8 - 18 u.

Technische vraag?

09 326 90 94 of via MyCloud.

Ma-vrij: 8 - 18 u.

Administratieve vraag?

09 326 90 92 of via MyCloud

Ma-vrij: 9 - 17.30 u. 

Mail ons

Stel je vraag via het contactformulier en onze experten helpen je graag verder. 

Kies eerst het onderwerp en dan de categorie die het best bij je vraag past.

Om je optimaal van dienst te zijn via onze contactformulieren, ben je best aangemeld

Waarover gaat je vraag?
 

Waarover heb je een technische vraag?
 

Wat wil je doen?
 

Verhuis gepland? Stel je vraag via ons contactformulier voor een verhuis.

Waarover gaat je vraag?
 

Denk je dat je persoonsgegevens per ongeluk of zonder toestemming vernietigd, verloren, gewijzigd of gedeeld werden? Meld de privacy-inbreuk via ons contactformulier

Of vind je antwoord online

Via MyTelenet of de MyTelenet-app

Je beheert je producten en diensten makkelijk zelf via MyTelenet of de MyTelenet-app. Denk aan: je factuur raadplegen en betalen, je verbruik opvolgen, een optie (de-)activeren,...

Via onze veelgestelde vragen

Neem een kijkje op onze hulppagina en vind een antwoord op de meestvoorkomende vragen.

Liever langskomen?

Vind een Telenet-winkelpunt in jouw buurt.

Jouw onderneming verdient de beste hulp

Een menselijke aanpak met uiterst persoonlijke service, dat beloven we je.

icon clock
24/7 technische ondersteuning

Bij technische problemen kan je dag en nacht op ons rekenen, elke dag opnieuw. Onze experts staan klaar om je uit de nood te helpen.

icon headset
Éen telefoontje, één expert

Één expert ontfermt zich over jouw vraag en laat pas los wanneer je vraag of probleem écht is opgelost.

icon patch
Same day Repair-bezoek

Contacteer ons op werkdagen voor 15u en op zaterdag voor 12u en er komt dezelfde dag nog een technieker langs om het probleem te analyseren. We doen ons best om het die dag ook meteen op te lossen.