Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Toestel via Telenet Klantenprijs: wat na je bestelling?

Eerst even dit

Nog geen toestel besteld? Neem dan een kijkje in onze e-shop en ontdek heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs. 


Heb je al een toestel besteld en wil je meer weten over de levering, of heb je nog een andere vraag? Dan vind je hier alle informatie.

Waarmee kunnen we je helpen?

Na je bestelling

 

Levering

 

Je toestel laten herstellen

 

Toestelverzekering

Bevestiging van je bestelling

Na je bestelling krijg je een bevestiging van je bestelling en gaan wij onmiddellijk voor je aan de slag.

Geen bevestiging gekregen? Controleer dan in de e-shop of je bestelling is geregistreerd en je betaling is doorgelopen. Je vindt je het overzicht van je bestellingen onder Mijn bestellingen. Vind je niets terug? Registreer dan je bestelling opnieuw.

Klaar voor verzending

Zodra je bestelling klaarstaat voor verzending krijg je eerst een aantaal e-mails met extra informatie:

  • Een aanrekening met het serienummer van het toestel (voor de garantie). 
  • Een restwaardetabeleen 
  • Track & Trace-code waarmee je je bestelling kan volgen.

 

Goed om te weten: je kan de restwaardetabel ook raadplegen via Mijn Telenet onder Toestelkortingen.

Je bestelling annuleren en terugsturen

Zodra je bestelling is geplaatst, kan je ze niet meer annuleren. Je kan ze wel aan de deur weigeren of je kan gebruik maken van je herroepingsrecht van 14 dagen.
Daarvoor vul je het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben ontvangen, verwerken we de info en krijg je een retourlabel via e-mail. 

Daarna kan je je toestel terugsturen:

  • Pak het toestel goed in en kleef het retourlabel op de doos.
  • Geef de doos af in een ophaalpunt van PostNL in je buurt.
  • Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug nadat we het toestel hebben ontvangen.

Niet thuis?

Dan kan je je toestel afhalen bij één van onze ophaalpunten. Controleer daarvoor je track and trace.Niet afgehaald binnen de 7 dagen? Dan sturen we je toestel terug naar Telenet en annuleren we kostenloos je bestelling.

Toestel of verpakking is beschadigd

Teken niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Zodra we het toestel terug ontvangen, zorgen we voor de terugbetaling.
 

Heb je al getekend voor ontvangst en merk je pas achteraf dat het toestel beschadigd is? Dan geniet je van het 14 dagen herroepingsrecht. Vul in dat geval het online retourformulier in.

Je toestel is stuk na aankoop

Geen zorgen!  Afhankelijk van hoe en wanneer je je toestel hebt aangekocht, geven we je de beste oplossing.

Aangekocht via de Telenet-webshop en defect binnen 14 dagen na levering?

Vul het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben verwerkt, sturen we je via e-mail  een retourlabel en verdere instructies om het toestel terug te sturen.
Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug als we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 14 dagen op je bankrekening. 

Opgelet: gebruik in dit geval alleen het online retourformulier. Ga niet langs bij een winkelpunt of registreer je toestel niet via Telenet herstellingen. 

Aangekocht in een Telenet-winkelpunt en defect binnen de 7 dagen na aankoop?

Breng je toestel terug naar het winkelpunt, samen met de originele doos, inbegrepen accessoires en het aankoopbewijs.
Onze medewerker kijkt alle voorwaarden na en probeert het probleem zelf op te lossen. Lukt dat niet en voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan ruilen we het voor jou onmiddellijk om.

Defect na 14 dagen bij aankoop via webshop of na 7 dagen bij aankoop via winkelpunt?

Details over de garantie vind je in de doos bij levering. Als consument heb je recht op 2 jaar wettelijke garantie vanaf de levering van je toestel. Het type toestel bepaalt in dit geval hoe we je verder kunnen helpen.

  • Smartphone, tablet of Chromecast: kom langs in een Telenet-winkelpunt.
  • Andere toestellen: voor de reparatie van laptops en tv's kan je bij de fabrikant van je toestel terecht voor tips, vragen en ondersteuning: Samsung en HP. Pick up, drop off en herstellingen? De fabrikant van je toestel regelt alles!

Kom langs in een Telenet-shop om je Smart-C-verzekering te activeren. Bij de aankoop van je nieuwe toestel kan je tot 14 dagen na aankoop je toestel laten verzekeren. Je betaalt een eenmalige activatiekost van €6,50*. Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.

Aankoopwaarde toestel*

 

 

< € 150,00

 

Maandelijkse bijdrage smartphone*

 

€ 4,00

 

Maandelijkse bijdrage tablet*

 

€ 5,00

 

€ 150,01 - € 300,00

 

€ 300,01 - € 500,00

 

€ 500,01 - € 900,00

 

€ 900,01 - € 1100,00

 

€ 1100,01 - € 1500,00

 

* Bedragen inclusief btw

€ 7,00

 

€ 9,00

 

€ 10,00

 

€ 11,00

 

€ 12,00

 

€ 8,00

 

€ 10,00

 

€ 11,00

 

€ 12,00

 

€ 13,00

 

Let wel op: je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.

  • uitwendige schade door een val of hevige schok
  • mechanische en elektronische panne
  • toevallige oxidatie
  • diefstal uit je auto of huis met inbraak
  • diefstal met fystiek geweld

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs