Webmail

Contact

Privacy-inbreuk?

We spreken ove een privacy-inbreuk als persoonsgegevens per ongeluk of zonder toestemming vernietigd, verloren, gewijzigd of gedeeld worden. Denk je dat zoiets gebeurd is met jouw gegevens? Dan kan je dat hier rapporteren aan het Telenet Privacy team.


Dit formulier kan gebruikt worden door iedereen die een privacy-inbreuk opmerkt of die zelf slachtoffer denkt te zijn van een privacy-inbreuk, ongeacht of je Telenet klant bent of niet.

Privacy-inbreuken gerelateerd aan Telenet Business, BASE en Tadaam kunnen ook via dit formulier gerapporteerd worden.

 

Goed om weten:

Via deze weg worden enkel privacy-gerelateerde klachten behandeld.

Heb je een algemene klacht over onze producten of diensten, gebruik dan dit contactformulier

Wil je internet- of sms-misbruik melden (spam, phishing, smishing, hacking,…), gebruik dan dit formulier.

Je vindt je klantennummer op je aanrekening of in je klantenzone (Mijn Telenet of BASE klantenzone)

Geef zo veel mogelijk details mee van het incident zodat wij voldoende informatie hebben voor het onderzoek. Bijv. wat er juist gebeurd is, welke gegevens er betrokken zijn, wie onrechtmatig toegang had tot de gegevens en sinds wanneer, hoe en wanneer de gegevensinbreuk ontdekt werd,…