Heb je problemen met je tv-beeld, geluid of afstandsbediening?
Met deze tips los je de meest voorkomende storingen eenvoudig zelf op.
Zie je blokjes of ervaar je haperingen in het beeld?
Zie je de melding dat je geen abonnement hebt op een bepaalde zender, terwijl dat wel het geval is?
Zie je beeld, maar hoor je niets?
Kan je geen opnames bekijken of maar twee dagen vooruitkijken in de tv-gids?
Dan is er een probleem met je internetverbinding. Kijk na of de netwerkkabel nog correct is aangesloten op je tv-toestel.
Ga dan via het menu (huisje) naar Instellingen > Systeem > Diagnose.
Daar kan je nagaan of de signaalkwaliteit en de aansluiting (bijvoorbeeld de netwerkkabel) in orde zijn.
Reageert de afstandsbediening niet meer?
Is je probleem met bovenstaande stappen niet opgelost? Probeer dan eerst je toestel te herstarten:
Alle stappen doorlopen, maar nog geen resultaat? Geen zorgen.
Hou deze info bij de hand als je ons contacteert, zo kunnen we je sneller helpen.