NL FR
NL FR
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Telefonie
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Inspiratie
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact

Help, mijn factuur is hoger dan verwacht

Ontvang je een factuur die hoger is dan normaal? Dat hoeft niet meteen een fout te zijn. Er zijn verschillende redenen waarom je factuur tijdelijk hoger kan uitvallen.

 

Dit zijn de meest voorkomende oorzaken:

1. Gebruik buiten bundel

Gebruik je meer dan wat in je abonnement inbegrepen is, dan worden de extra kosten toegevoegd op je factuur. Denk aan internationale gesprekken, bestelde films of roamingkosten.

 

Bekijk meer tips om roamingkosten te vermijden.

2. Tariefwijziging

Stapte je over naar een ander tariefplan? Dan kan je eerstvolgende factuur tijdelijk hoger zijn. Je betaalt in dat geval:

 

  • Een deel van je vorige abonnement (tot de omschakeling).
  • Een deel van je nieuwe abonnement (vanaf de omschakeling tot de opmaakdatum van de factuur).
  • Het volledige bedrag van je nieuwe abonnement voor de komende maand (vooruitbetaling).
    Als je vorige abonnement al vooruitbetaald was, wordt dat bedrag automatisch verrekend.

3. Eenmalige kosten

Soms is je factuur hoger door een eenmalige kost, zoals installatiekosten of specifiek bijkomende diensten.

Zoek je iets anders?

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op