NL FR
NL FR
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Telefonie
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Inspiratie
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact

Je gesprek voorbereiden bij tv-problemen

Alle stappen doorlopen, maar nog geen resultaat? Geen zorgen, wij staan voor je klaar.

Hou deze info bij de hand als je ons contacteert, zo kunnen we je sneller helpen.

 

  • Je contactgegevens
    Wanneer en op welk nummer of e-mailadres kunnen we je bereiken?

  • Je klantennummer
    Je vindt dit terug op je factuur, in MyTelenet of in je contract.

  • Wat is het exacte probleem?
    Heb je helemaal geen bereik meer? Of werkt het soms wel, soms niet? Gaat het om één toestel of meerdere?

  • Sinds wanneer doet het probleem zich voor?
    Geef enkele voorbeelden van momenten waarop het probleem zich voordeed. Zo kunnen we beter nagaan wat er aan de hand is.

  • Welke modem of router gebruik je voor je internet?
    Niet iedereen surft op dezelfde manier. Wil je weten welke modem of router je gebruikt en hoe die werkt?
    Zo vind je snel alle info over de functies en aansluitingen van jouw toestel. Vind hier jouw modem

  • Hoe is je toestel verbonden met het internet?
    Via wifi of met een netwerkkabel? Rechtstreeks op de modem of via een eigen router of netwerk?

  • Wat heb je zelf al geprobeerd?
    Laat weten of je bijvoorbeeld de modem al eens hebt herstart of kabels hebt gecontroleerd. Zo vermijden we dubbele checks.

Zoek je iets anders?

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op