Alle stappen doorlopen, maar nog geen resultaat? Geen zorgen, wij staan voor je klaar.
Hou deze info bij de hand als je ons contacteert, zo kunnen we je sneller helpen.
- Je contactgegevens
Wanneer en op welk nummer of e-mailadres kunnen we je bereiken?
- Je klantennummer
Je vindt dit terug op je factuur, in MyTelenet of in je contract.
- Wat is het exacte probleem?
Heb je helemaal geen bereik meer? Of werkt het soms wel, soms niet? Gaat het om één toestel of meerdere?
- Sinds wanneer doet het probleem zich voor?
Geef enkele voorbeelden van momenten waarop het probleem zich voordeed. Zo kunnen we beter nagaan wat er aan de hand is.
- Welke modem of router gebruik je voor je internet?
Niet iedereen surft op dezelfde manier. Wil je weten welke modem of router je gebruikt en hoe die werkt?
Zo vind je snel alle info over de functies en aansluitingen van jouw toestel. Vind hier jouw modem
- Hoe is je toestel verbonden met het internet?
Via wifi of met een netwerkkabel? Rechtstreeks op de modem of via een eigen router of netwerk?
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
Laat weten of je bijvoorbeeld de modem al eens hebt herstart of kabels hebt gecontroleerd. Zo vermijden we dubbele checks.