Particulieren
Zelfstandigen
Zelfstandigen en ondernemingen van 1-4 werknemers
Bedrijven
Kmo's & grote bedrijven vanaf 5 werknemers
Alle websites
Mijn Telenet
Webmail
Careers
Wholesale
Corporate
De Digitale Versnelling
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet
iFiber
Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen
Internet of Things
Netwerk
CloudXpress
IP-VPN
Managed Wifi
SD-WAN
Telefonie
Cloudtelefonie
Bellen met Teams
Voice Cloud
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen
Internationaal en roaming
Schakel over naar eSIM
Vaste telefonie
Draadloze telefonie
Servicenummers
SIP-trunking
Telefooncentrale
Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos
Firewall-as-a-Service
Managed Cybersecurity
Managed Detection & Response
Ransomware
Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
CX-platform
Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage
Business TV-box
Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs
Overheid
Retail
Zorg en gezondheid
Managed Services
Inspiratie
Contact
Neem contact op
Bel, mail of maak een afspraak met ons
Beheer je diensten
Eenvoudig beheer via onze online portalen
Vind zelf je antwoord
Bekijk onze support en vind een antwoord op veelgestelde vragen
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet
iFiber
Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen
Internet of Things
Netwerk
CloudXpress
IP-VPN
Managed Wifi
SD-WAN
Telefonie
Cloudtelefonie
Bellen met Teams
Voice Cloud
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen
Internationaal en roaming
Schakel over naar eSIM
Vaste telefonie
Draadloze telefonie
Servicenummers
SIP-trunking
Telefooncentrale
Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos
Firewall-as-a-Service
Managed Cybersecurity
Managed Detection & Response
Ransomware
Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
CX-platform
Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage
Business TV-box
Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs
Overheid
Retail
Zorg en gezondheid
Managed Services
Inspiratie
Contact
Neem contact op
Bel, mail of maak een afspraak met ons
Beheer je diensten
Eenvoudig beheer via onze online portalen
Vind zelf je antwoord
Bekijk onze support en vind een antwoord op veelgestelde vragen
Taal
nl
nl
fr
Webmail
U bent hier:
Support
Mobiele telefonie
Mobiele telefonie
We willen ervoor zorgen dat je het maximale uit je mobiele diensten haalt.
Veelgestelde vragen
Gids voor gebruikers
Als gebruiker wil je zo weinig mogelijk gedoe. Met deze tips zetten we je op weg zodat je zorgeloos gebruik kan maken van je gsm-abonnement.
Gids voor managers
Als fleet manager beheer je eenvoudig de mobiele nummers van je werknemers en alles wat er bij komt kijken. Met deze tips haal je het meeste uit je Telenet-simkaarten.
Aan de slag met Business Mobile
Haal het maximale uit je mobiele diensten. Bekijk hier de info om alles uit je Business Mobile portaal te halen.
Opgelet met telefoonfraude
Wees op je hoede bij verdachte telefoons. Deel nooit bank- of persoonlijke gegevens over de telefoon.
eSIM voor Business Mobile
Een eSIM is een digitale geïntegreerde simkaart waarmee je verbinding kan maken tot het netwerk van je mobiele provider.
Toestel verloren of gestolen
Je toestel is verloren of gestolen? Geen paniek, wij helpen je verder met 3 stappen.
Contacten kopiëren naar een nieuwe simkaart of toestel
Met contacten kopiëren bedoelen we telefoonnummers van je oude naar je nieuwe toestel of van je oude naar je nieuwe simkaart overzetten.
Je pin- en pukcode
Ontdek hoe je je pin- en pukcode ontvangt of wat je kan doen wanneer je je pukcode vergeten bent.
Wat is nummerherkenning?
Met nummerherkenning zien de personen naar wie je belt jouw nummer op hun scherm. De dienst is gratis en staat standaard aan.
Alles over voicemail
Koop je een nieuw toestel of krijg je een nieuwe simkaart? Dan moet je jouw voicemail activeren.
Beperk je mobiel verbruik
De meeste mobiele abonnementen hebben al behoorlijk wat data. Met deze tips haal je het meeste uit je mobiele data.
Alles over 5G
Ontvangt je smartphone het 5G-signaal? Dan ben je helemaal klaar voor de toekomst.
Probleem met mobiel bereik
Problemen met je verbinding? We leggen uit wat je moet weten en vooral: wat je zelf kan doen om het probleem op te lossen.
Handige nummers mobiele telefonie
Een overzicht van handige nummers voor mobiele telefonie, zoals voicemail, klantenklant, bel me niet meer lijst, ...
Wat met ongewenste oproepen?
Krijg je ongewenste oproepen? Ontdek wat je er tegen kan doen.
Tips voor mobiel verbruik in het buitenland
Als je in het buitenland belt, sms't of surft, kunnen er buitenlandse tarieven gelden. Bekijk ook opties om je abonnement tijdelijk aan te passen.
Wat zijn diensten van derden?
Diensten van derden zijn diensten die externe leveranciers aanbieden, maar die je via Telenet betaalt. Ze staan apart op je factuur.
Wat is split bill?
Met split bill worden de kosten verdeeld tussen werknemer en werkgever volgens vooraf afgesproken regels
Hoe gebruik je de tariefplanopties?
Je kan de Business Mobile-tariefplanopties op twee manieren gebruiken: is het wel of geen deel van je tariefplan.
Je verlaat het bedrijf, wat nu?
Wat te doen voor werknemers die het bedrijf verlaten en hun mobiel nummer willen meenemen of regelen.
Zelf beheren
Business Mobile Portal
Er liep iets mis
Business Mobile Portal
Gids voor managers
Er liep iets mis
Gids voor managers
Gids voor gebruikers
Er liep iets mis
Gids voor gebruikers
Zoek je iets anders?
Kom je er niet uit? Neem contact met ons op
Bel ons op 0800 87 334
Er liep iets mis
Bel ons op 0800 87 334
Mail ons
Er liep iets mis
Mail ons
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
Edge
Firefox
Chrome
Ok, begrepen
Meer info