Problemen met je verbinding? En kan je daardoor niet bellen en/of surfen op het internet met je gsm? Het kan dat er storingen of werkzaamheden zijn op ons netwerk, maar vaak blijkt de gsm of de woning het probleem.
Hieronder leggen we kort uit wat je moet weten. En vooral: wat je zelf kan doen om het probleem op te lossen.
Herstart eerst je gsm. Vaak is het probleem daarmee opgelost.
Heb je nog steeds problemen? Probeer dan het volgende:
Bepaalde bouwmaterialen zorgen voor een beperkter gsm-ontvangst in je huis of appartement. Zeker bij recente woningen is dit het geval.
Probeer te verbinden in een andere kamer of buiten. Lukt het je daar wel? Dan kan mobiel bellen via wifi (VoWiFi) voor jou een oplossing zijn. Het is gratis: je verbruik gaat zoals gewoonlijk af van je belminuten.
Om altijd optimaal te surfen in je woning kan je ook je wifi-netwerk gebruiken.
Heb je bovenstaande dingen geprobeerd en ondervind je nog steeds problemen? Dan zoeken we graag samen met jou uit wat er aan de hand is. Contacteer ons op 0800 87 334.