Hoe gebruik je de tariefplanopties?

Je kan de Business Mobile-tariefplanopties op twee manieren gebruiken:

De optie is deel van je tariefplan

Je kan je standaard tariefplan uitbreiden met een extra optie. Bij het abonnement Mobile 1 kan je bijvoorbeeld standaard 500 MB extra data toevoegen. Dit betekent dat een activatie van een Mobile 1-abonnement altijd 500 MB extra data zal hebben. Je hoeft hier verder niet aan te denken tijdens de activatie.

Opgelet

Je ontvangt meldingen wanneer je 75, 90 en 100 procent van jouw optie en tariefplan hebt verbruikt. Deze meldingen kan je beheren via MyTelenet en de MyTelenet-app. Heb je hier vragen over? Contacteer je fleet manager.

De optie is geen deel van je tariefplan

Je activeert de optie wanneer deze nodig is. Bijvoorbeeld, wanneer je op vakantie gaat naar de VS, kan je een paar gigabyte data toevoegen voor gebruik in de VS. Bij terugkomst kan je de optie weer opzeggen.

 

Let op! De optie wordt in de eerste maand altijd voor de volle maand aangerekend.

Extra informatie voor Fleet Managers

Als je als Fleet Manager niet meteen de gepaste optie vindt, neem dan contact op met jouw account manager.

Opgelet

Je kan een optie maar één keer aan een tariefplan toevoegen. Het is wel mogelijk om meerdere opties van dezelfde categorie te activeren. Zo kan je één keer 1 GB nationale data en één keer 2 GB nationale data toevoegen. Voor elke optie sturen we een aparte melding als je 75, 90 en 100 procent van jouw volume hebt verbruikt. Deze meldingen kan je zelf beheren via Mijn Telenet en de Telenet-app.

Zoek je iets anders?