Je toestel is verloren of gestolen? Geen paniek, wij helpen je verder. Volg deze stappen:
Zelfs als je je telefoonnummer blokkeert, is je nummer bij ons niet opgezegd. Je blijft dus betalen voor je abonnement. Je bent ook verantwoordelijk voor het gebruik van een verloren simkaart. Belt er iemand met jouw kaart? Dan betaal jij voor die gesprekken.
Via je Fleet manager kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Zodra je deze hebt kan je een simswap laten uitvoeren. Je telefoonnummer wordt dan gekoppeld aan de nieuwe simkaart.
Wens je over te stappen naar een e-Sim, dan kan je de nieuwe kaart aanvragen via je MyTelenet-app.
Je opgeslagen contacten kunnen niet overgezet worden.
Is je toestel gestolen? Doe dan zeker aangifte bij de politie. Zij zullen het nodige doen. Neem je aankoopbewijs en het IMEI-nummer van je toestel mee. Het IMEI-nummer vind je terug op de verpakking van je toestel. Of vraag het vooraf op met de code *#06#.