Diensten van derden zijn diensten die externe leveranciers aanbieden, maar die je via Telenet betaalt. Ze staan apart op je factuur. Betaal altijd je volledige factuur want Telenet stort het bedrag door naar de aanbieder.
Bijvoorbeeld:
De aanbieders van de diensten bepalen de prijs. Wij ontvangen alleen maar het bedrag( inclusief btw) en dragen het meteen over aan hen. Je kan de diensten van derden beheren en blokkeren in de MyTelenet-app of MyTelenet.
Betaalnummers
Maximumprijs (incl. btw)
Betaalnummers
Maximumprijs (incl. btw)
Gesprekken betaal je per oproep of per minuut. Bel je naar een 090(x)-nummer met een tarief van meer dan € 1 per minuut of oproep? Dan is de dienstenleverancier verplicht om je het tarief gratis mee te delen aan het begin van je oproep. De oproep wordt automatisch onderbroken na 10 minuten.
Met Telenet Pay heb je geen kredietkaart of kaartlezer meer nodig, maar koop je je online diensten met je Telenet gsm-nummer Je kan Apple Music-, Netflix- of Spotify abonnement betalen voor een maximumbedrag van € 300/maand.
Je beheert uitgaven met Telenet Pay via de MyTelenet-app of in MyTelenet. Stel een maandelijkse limiet in om verrassingen te vermijden.
Gaat het om speciale nummers en sms'en? Dan kan je de diensten stopzetten door STOP te sms'en naar het verkorte nummer van de aanbieder. Dit is de normale manier van werken volgend de gedragscode voor het beheer van multimediadiensten door derden.
Liever blokkeren? Je blokkeert je betaalsms'en, betaalnummers of Telenet Pay via de MyTelenet-app of Mijn Telenet.
Opgelet: je kan voor Telenet Pay pas een limiet of blokkering instellen na je eerste aankoop.