NL FR
NL FR
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Telefonie
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Inspiratie
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact

Je pin- en pukcode

Ontdek hoe je je pin- en pukcode ontvangt of wat je kan doen wanneer je je pukcode vergeten bent. 

Je pincode

Je pincode is een code die je toegang geeft tot je toestel. Je moet hem iedere keer ingeven wanneer je je toestel aanzet. Je pincode krijg je bij het activeren van je simkaart maar pas achteraf eenvoudig aan. 

 

Heb je een fysieke simkaart? Dan vind je de pincode op je simkaart.

Heb je een eSIM? Dan vind je de pincode terug in de activatiemail die je van ons kreeg.

Je pincode veranderen

Ga naar de telefoonfunctie van je telefoon en geef deze code in: **04*[oude pincode]*[nieuwe pincode]*[nieuwe pincode]#

Goed om te weten

Geef je drie keer de foute pincode in? Dan wordt je simkaart geblokkeerd. Je kan deze deblokkeren met je pukcode.

Je pukcode

Je pukcode komt van pas wanneer je toestel om één of andere reden geblokkeerd is. Standaard is ze langer dan de pincode. Je krijgt je pukcode bij het activeren van je simkaart.

 

Heb je een fysieke simkaart? Dan vind je de pukcode op je simkaart.

Heb je een eSIM? Dan vind je de pukcode terug in de activatiemail die je van ons kreeg.

Hoe deblokkeer je je simkaart?

Gaf je drie keer een foute pincpde in? Dan is je toestel geblokkeerd en moet je je pukcode gebruiken. Geef de pukcode is en kies daarna een nieuwe pincode.

Je puk-code kwijt?

Neem contact op met je fleet manager. Deze kan jouw puk-code terugvinden in het Fleet Manager Portal. 

Goed om te weten

Niet enkel je simkaart wordt beveiligd met een pincode. Ook je toestel kan naar een pincode vragen. Deze is echter niet hetzelfde als je Telenet pin- en pukcodes en kan je niet via Telenet verkrijgen. Neem contact op met de fabrikant van je toestel als je deze verliest.

Zoek je iets anders?

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op