telenet.be
MyTelenet
Mijn producten
Betaling
Hulp
Bij Hulp vind je onze contactopties, veelgestelde vragen en meer.
Profiel
U bent hier:
Hulp
Aanrekeningen
Meer weten over je aanrekening?
Taal
nl
nl
fr
Meer weten over je aanrekening?
Wat staat er allemaal op je aanrekening? Is er iets onduidelijk?
Veelgestelde vragen
Je aanrekening via e-mail
Via MyTelenet kies je ervoor om je aanrekening digitaal te ontvangen. Je beheert er ook het e-mailadres waarop je je aanrekening ontvangt.
Je eerste ONE-aanrekening
Stap je over naar ONE? Dan ziet je eerstvolgende aanrekening er iets anders dan normaal.
Aanrekening onduidelijk?
Bedrag hoger dan verwacht? Ontdek veelvoorkomende redenen. Betaal toch op tijd, onterechte kosten brengen we erna in mindering.
Je gespreksdetails
Op je digitale aanrekening vind je een gedetailleerd overzicht van al je gesprekken.
Diensten van derden
Andere diensten die je via Telenet betaalt, staan apart op je aanrekening. Denk aan apps of sms-parkeren. Wist je dat je apps of muziek ook met Telenet Pay kan betalen?
Zelf beheren
Bekijk je aanrekeningen
Er liep iets mis
Bekijk je aanrekeningen
Beheer je aanrekening
Er liep iets mis
Beheer je aanrekening
Betaal je aanrekening
Er liep iets mis
Betaal je aanrekening
Zoek je iets anders?
Ben je een zakelijke klant?
Onze community kan helpen!
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
firefox
Edge
Chrome
Ok, begrepen
Meer info