nl

Je aanrekening uitgelegd

Wat staat er allemaal op je aanrekening? Is er iets onduidelijk?

Veelgestelde vragen

Je ONE-aanrekening
Stap je over naar een ONE-abonnement? Dan ziet je eerste aanrekening, na de overstap, er iets anders uit.
Aanrekening onduidelijk?
Is je aanrekening hoger dan verwacht? In de video in dit artikel overlopen we de meestvoorkomende redenen. Probeer toch tijdig te betalen! Onterechte kosten brengen we erna in mindering.
Verschil tussen aanrekening en factuur?
Als particuliere klant krijg je een aanrekening (incl. btw), als professionele klant een factuur (excl. btw).
Je gespreksdetails
Op je aanrekening vind je alle details van je mobiele en vaste gesprekken terug.
Diensten van derden
Andere diensten die je via Telenet betaalt, staan apart op je aanrekening. Denk aan apps of sms-parkeren.

Zelf beheren

Zoek je iets anders?

Ben je een zakelijke klant?

Onze community kan helpen!