Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Toestel via Telenet Klantenprijs: wat na je bestelling?

{{lineValue}}
  • Nog geen toestel besteld? Neem dan een kijkje in onze e-shop en ontdek heel wat toestellen aan Telenet Klantenprijs
  • Heb je al een toestel besteld en wil je meer weten over de levering, of heb je nog een andere vraag? Dan vind je hier alle informatie.
Waarmee kunnen we je helpen?

Na je bestelling

 

Levering

 

Je toestel laten herstellen

 

Toestelverzekering

Bevestiging van je bestelling

Na je bestelling krijg je een bevestiging van je bestelling en gaan wij onmiddellijk voor je aan de slag.

 

Geen bevestiging gekregen? Controleer dan in de e-shop of je bestelling is geregistreerd en je betaling is doorgelopen. Je vindt het overzicht van je bestellingen onder Mijn bestellingen. Vind je niets terug? Registreer dan je bestelling opnieuw.

Klaar voor verzending

  • Zodra je bestelling klaarstaat voor verzending krijg je eerst een aantal e-mails met extra informatie:
    • Een aanrekening met het serienummer van het toestel (voor de garantie). 
    • Een restwaardetabel
    • een Track & Trace-code waarmee je je bestelling kan volgen.

      Goed om te weten:
       je kan de restwaardetabel ook raadplegen via Mijn Telenet onder Toestelkortingen.

Je bestelling annuleren en terugsturen

Zodra je bestelling is geplaatst, kan je ze niet meer annuleren. Je kan ze wel aan de deur weigeren of je kan gebruik maken van je herroepingsrecht van 14 dagen.
Daarvoor vul je het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben ontvangen, verwerken we de info en krijg je een retourlabel via e-mail. 

Daarna kan je je toestel terugsturen:

  • Pak het toestel goed in en kleef het retourlabel op de doos.
  • Geef de doos af in een ophaalpunt van PostNL in je buurt.
  • Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug nadat we het toestel hebben ontvangen.
     

Wil je een Telenet-toestel (modem, decoder of Wifi-booster) inleveren?

Niet thuis?

Dan kan je je toestel afhalen bij één van onze ophaalpunten. Controleer daarvoor je track and trace. Niet afgehaald binnen de 7 dagen? Dan sturen we je toestel terug naar Telenet en annuleren we kostenloos je bestelling.

Toestel of verpakking is beschadigd

Teken niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Zodra we het toestel terug ontvangen, zorgen we voor de terugbetaling.

 

 Heb je al getekend voor ontvangst en merk je pas achteraf dat het toestel beschadigd is? Dan geniet je van het 14 dagen herroepingsrecht. Vul in dat geval het online retourformulier in.

Toestel is stuk na aankoop

Geen zorgen!  Afhankelijk van hoe en wanneer je je toestel hebt aangekocht, geven we je de beste oplossing.

Aangekocht via de Telenet-webshop en defect binnen 14 dagen na levering?

Vul het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben verwerkt, sturen we je via e-mail  een retourlabel en verdere instructies om het toestel terug te sturen.
Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug als we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 14 dagen op je bankrekening. 

Opgelet: gebruik in dit geval alleen het online retourformulier. Ga niet langs bij een winkelpunt of registreer je toestel niet via Telenet herstellingen. 

 

Aangekocht in een Telenet-winkelpunt en defect binnen de 7 dagen na aankoop?

Breng je toestel terug naar het winkelpunt, samen met de originele doos, inbegrepen accessoires en het aankoopbewijs.
Onze medewerker kijkt alle voorwaarden na en probeert het probleem zelf op te lossen. Lukt dat niet en voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan ruilen we het voor jou onmiddellijk om.

 

Defect na 14 dagen bij aankoop via webshop of na 7 dagen bij aankoop via winkelpunt?

Details over de garantie vind je in de doos bij levering. Als consument heb je recht op 2 jaar wettelijke garantie vanaf de levering van je toestel. Het type toestel bepaalt in dit geval hoe we je verder kunnen helpen.

  • Smartphone of tablet
  • Xiaomi Mi BOX S
  • Smart Home producten 
  • (Slimme Deurbel, Slimme Slot, Ring Chime)
     
  •  Apple TV

Kom voor de herstelling langs bij een Telenet-winkelpunt.
 

  • Xiaomi e-scooter M365
  • Registreer je toestel via Telenet herstellingen. Problemen met de registratie? Contacteer ons.
  • Je kan ook langskomen bij een Telenet-winkelpunt. Vergeet in dat geval je garantiebewijs niet mee te brengen. Onze medewerkers maken een afspraak om je toestel bij je thuis af te halen.
  • Energizer E241S
  • Accessoires & Google Chromecast
  • Home Office producten
    (Samsung LS27R650FDUXEN, Philips 271S7QJMB/27,
    laptop stand, Microsoft en Logitech muizen en klavieren, 
    TaoTronics desktop lamp, Fitbit activity tracker)

 

  • Vistron digitale radio-ontvanger
  • PURE Elan BT3 DAB+ radio

Deze toestellen kunnen we niet herstellen. Vul het online retourformulier in. Na goede ontvangst is je toestel normaal gezien binnen 3 tot 5 dagen terugbetaald.

  • Sony headphones

Vraag je herstelling aan via easyRepair.be.

  • Samsung TV

Vraag je herstelling aan via de Samsung-website.

  • Philips TV

Contacteer Philips via 02 700 72 62

(Ma t/m vr 08:00 – 20:00 uur en zaterdag 09:00 – 18:00)

  • LG TV

Contacteer LG via 015 20 02 55

(Ma t/m vr van 08:30 -20:00 uur)

  • TCL televisie
  • LG Smart Speaker

Vraag je herstelling aan via de website van Servilux.

 

Belangrijk:  voeg een kopie toe van bewijs van aankoop of levering vanuit Telenet.

  • Nintendo Switch

Ga naar de Nintendo supportpagina.

 

Herstelling nodig? Registreer je toestel via de Nintendo-pagina voor herstelling.

  • Microsoft Xbox

Ga naar de Microsoft Xbox supportpagina.

 

Oplossing niet gevonden? Meld je aan met je Microsoft account en registreer je toestel via de Xbox-pagina voor onderhoud.

  • JBL Bar 5.0 Multibeam

Contacteer JBL.

Wil je je toestel laten verzekeren?

Je kan je toestel laten verzekeren (Smart-C verzekering) tegen verlies, diefstal, schade,… Dit kan alleen in een Telenet winkelpunt, tot 14 dagen na je aankoop.

 

Je betaalt een eenmalige activeringskost van € 6,5. Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.  

 

Aankoopwaarde toestel Maandelijkse bijdrage smartphone Maandelijkse bijdrage tablet
< € 150,00 € 4,00 € 5,00
€ 150,01 - € 300,00 € 7,00 € 8,00
€ 300,01 - € 500,00 € 9,00 € 10,00
€ 500,01 - € 900,00 € 10,00 € 11,00
€ 900,01 - € 1100,00 € 11,00 € 12,00
€ 1100,01 - € 1500,00 € 12,00 € 13,00

Let wel: je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.  

 

De verzekering dekt… 

  • uitwendige schade door een val of hevige schok 
  • mechanische en elektronische panne  
  • toevallige oxidatie 
  • diefstal uit je auto of huis met inbraak 
  • diefstal met fysiek geweld  

Bekijk de gedetailleerde voorwaarden

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs