Na je bestelling
Levering
Je toestel laten herstellen
Toestelverzekering
Na je bestelling krijg je een bevestiging van je bestelling en gaan wij onmiddellijk voor je aan de slag.
Geen bevestiging gekregen? Controleer dan in de e-shop of je bestelling is geregistreerd en je betaling is doorgelopen. Je vindt je het overzicht van je bestellingen onder Mijn bestellingen. Vind je niets terug? Registreer dan je bestelling opnieuw.
Zodra je bestelling is geplaatst, kan je ze niet meer annuleren. Je kan ze wel aan de deur weigeren of je kan gebruik maken van je herroepingsrecht van 14 dagen.
Daarvoor vul je het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben ontvangen, verwerken we de info en krijg je een retourlabel via e-mail.
Daarna kan je je toestel terugsturen:
Dan kan je je toestel afhalen bij één van onze ophaalpunten. Controleer daarvoor je track and trace.Niet afgehaald binnen de 7 dagen? Dan sturen we je toestel terug naar Telenet en annuleren we kostenloos je bestelling.
Teken niet voor ontvangst en weiger je bestelling. Zodra we het toestel terug ontvangen, zorgen we voor de terugbetaling.
Heb je al getekend voor ontvangst en merk je pas achteraf dat het toestel beschadigd is? Dan geniet je van het 14 dagen herroepingsrecht. Vul in dat geval het online retourformulier in.
Geen zorgen! Afhankelijk van hoe en wanneer je je toestel hebt aangekocht, geven we je de beste oplossing.
Vul het online retourformulier in. Zodra we je gegevens hebben verwerkt, sturen we je via e-mail een retourlabel en verdere instructies om het toestel terug te sturen.
Voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan storten we je geld terug als we het toestel ontvangen. De terugbetaling zie je normaal binnen 14 dagen op je bankrekening.
Opgelet: gebruik in dit geval alleen het online retourformulier. Ga niet langs bij een winkelpunt of registreer je toestel niet via Telenet herstellingen.
Breng je toestel terug naar het winkelpunt, samen met de originele doos, inbegrepen accessoires en het aankoopbewijs.
Onze medewerker kijkt alle voorwaarden na en probeert het probleem zelf op te lossen. Lukt dat niet en voldoet je toestel aan de voorwaarden? Dan ruilen we het voor jou onmiddellijk om.
Details over de garantie vind je in de doos bij levering. Als consument heb je recht op 2 jaar wettelijke garantie vanaf de levering van je toestel. Het type toestel bepaalt in dit geval hoe we je verder kunnen helpen.
Kom voor de herstelling langs bij een Telenet-winkelpunt.
Vul het online retourformulier in. Na goede ontvangst is je toestel normaal gezien binnen 3 tot 5 dagen terugbetaald.
Vraag je herstelling aan via easyRepair.be.
Vraag je herstelling aan via de Samsung-website.
Contacteer Philips via +3227007262
(Ma t/m vr 08:00 – 20:00 uur en zaterdag 09:00 – 18:00)
Contacteer LG via +32 15/200.255
(Ma t/m vr van 08:30 -20:00 uur)
Vraag je herstelling aan via de website van Servilux.
Belangrijk: voeg een kopie toe van bewijs van aankoop of levering vanuit Telenet.
Ga naar de Nintendo supportpagina.
Herstelling nodig? Registreer je toestel via de Nintendo-pagina voor herstelling.
Ga naar de Microsoft Xbox supportpagina.
Oplossing niet gevonden? Meld je aan met je Microsoft account en registreer je toestel via de Xbox-pagina voor onderhoud.
Je kan je toestel laten verzekeren (Smart-C verzekering) tegen verlies, diefstal, schade,… Dit kan alleen in een Telenet winkelpunt, tot 14 dagen na je aankoop.
Je betaalt een eenmalige activeringskost van € 6,5. Je maandelijkse bijdrage is afhankelijk van de aankoopwaarde van je toestel.
Aankoopwaarde toestel | Maandelijkse bijdrage smartphone | Maandelijkse bijdrage tablet |
---|---|---|
< € 150,00 | € 4,00 | € 5,00 |
€ 150,01 - € 300,00 | € 7,00 | € 8,00 |
€ 300,01 - € 500,00 | € 9,00 | € 10,00 |
€ 500,01 - € 900,00 | € 10,00 | € 11,00 |
€ 900,01 - € 1100,00 | € 11,00 | € 12,00 |
€ 1100,01 - € 1500,00 | € 12,00 | € 13,00 |
Let wel: je toestel moet in originele staat zijn om een verzekering af te sluiten.
De verzekering dekt…
Graag hulp of meer uitleg?