Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hulp bij geregistreerde toestellen Yelo Play-app & yeloplay.be

Ik heb al 5 toestellen geregistreerd

Als je onderstaande foutmelding krijgt, kan je via die smartphone, tablet of computer niet naar je extra pakket kijken omdat je al 5 toestellen geregistreerd hebt.

Foutmelding

  • Je hebt al 5 toestellen geregistreerd. Je kan je toestellen online beheren.
  • Je kan geen toestellen meer registreren. Je kan je toestellen online beheren.

Oplossing?

 
 

Ik heb deze computer al geregistreerd. Waarom opnieuw?

Het is mogelijk dat je je computer (die je al geregistreerd had) nog een keer moet registreren als je een film, serie of zender uit je extra pakket (bv. Play, Play More of Play Sports) wil bekijken.

Dat is zo als …

  • er meerdere gebruikers of profielen op je computer zijn
  • je meerdere besturingssystemen op je computer gebruikt
  • jij je cache en cookies hebt verwijderd (gecleared) én Silverlight opnieuw hebt geïnstalleerd
  • je je computer verwijderde uit de geregistreerde toestellen
  • je een cookie blocker gebruikt op je computer (bijvoorbeeld CCleaner, Adblock Plus, GlimmerBlocker, ...). Die kan je blijven gebruiken op 2 voorwaarden:

Je behoudt de cookies van yeloplay.be

Je behoudt de instellingen van Microsoft Silverlight

Vink de optie hier af

 
 
 

Mijn geregistreerde toestel is gestolen of kapot? Wat nu?

Als je toestel meer dan 90 dagen geleden geregistreerd is, dan kan je het zelf verwijderen via Mijn toestellen.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Twitter

Twitter

Stel je vraag via Twitter. Volg ons via Twitter (@Telenet). Ontdek hoe.

Twitter
 
De Netweters

De Netweters

Stel je vraag online aan andere klanten.

Telenet Community Forum
 
Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons